شماره: 309697 تاریخ : 1396/09/07-11:19:32

حضور مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در همایش پدافند زیستی همدان

مهندس آقابیگی مدیر کل شرکت مدیریت منابع آب ایران و همراهان در همایش پدافند زیستی که با مشارکت آب منطقه ای همدان و با حضور سردار دکتر جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مهندس نیکبخت استاندار همدان برگزارشد شرکت نمودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آب؛ در ادامه این سفر یکروزه مهندس آقابیگی به همراه سرپرست شرکت و همراهان از سد اکباتان همدان بازدیدنمودند.

وی پروژه افزایش ارتفاع سد را در کشور بینظیر دانسته و وضعیت اجرای پدافند غیرعامل را در محدوده سد مطلوب ارزیابی کردند و ضمن تشکر از کارکنان شرکت آب منطقه ای، گفت: حداکثر تلاش خود را در حفظ و حراست از منابع آبی استان همچون گذشته بکار گیرید.
در ادامه مهندس منصور ستوده نیز با تشکر از حضور مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در استان همدان،بازدید های صورت گرفته را فرصتی مناسب دانستند که باعث شناخت توانایی های شرکت های آب منطقه ای استانها و شناسایی نقاط ضعف و قوت می گردد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-مدیرکل-مدیریت-بحران-و-پدافند-غیرعامل-شرکت-مدیریت-منابع-اب-ایران-در-همایش-پدافند-زیستی-همدان.bos