شماره: 466804 تاریخ : 1398/04/03-02:18:08

حضور مدیرعامل بانک کشاورزی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سیستان و بلوچستان

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز دوشنبه سوم خرداد در سفر به استان سیستان و بلوچستان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این استان که با حضور دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، خدارحمی در جریان این سفر پس از بازدید از دو طرح بزرگ تولیدی مشارکتی بانک کشاورزی در این استان و دیدار با کارکنان شعبه امام خمینی زاهدان ، در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سیستان و بلوچستان حضور یافت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضوردکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، دکتر اربابی مشاور معاون رئیس جمهور، رسولی معاون وزیر و مدیر کل راه آهن کشور، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیران کل ادارت و بانک های استان و فعالان اقتصادی استان در بخش های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی برگزار شد، مشکلات اقتصادی استان، ظرفیت های تولیدی و سرمایه گذاری، موانع و راهکارها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-مدیرعامل-بانک-کشاورزی-در-شورای-گفتگوی-دولت-و-بخش-خصوصی-استان-سیستان-و-بلوچستان.bos