شماره: 465753 تاریخ : 1398/03/13-02:11:33

حضور مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس با موضوع تولید و تجارت میگو

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی برای شرکت در جلسه ای با موضوع تولید و تجارت میگو در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، جلسه تولید وتجارت میگو روز یکشنبه 12 خرداد باحضور رییس کمیسیون کشاورزی،اب ومنابع طبیعی ، مدیرعامل بانک کشاورزی، رییس سازمان شیلات، رییس سازمان دامپزشکی، رئیس سازمان توسعه تجارت و رییس سازمان حمایت از مصرف کننده در مجلس شورای اسلامی تشکیل و طی آن درباره ظرفیت های تولید و صادرات در این زیربخش، چالش ها و راهکارهای پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است بانک کشاورزی اقدامات ارزنده ای برای تامین مالی طرح های آبزی پروری و حمایت از تولید دانش بنیان و صادرات محور در این حوزه انجام داده و با توجه به نقش مهمی که روش های نوین آبزی پروری مبتنی بر توسعه پایدار در تامین امنیت غذایی ، مدیریت منابع ، رشد تولید ناخالص داخلی و رونق اقتصادی دارند، ارائه خدمات اعتباری برای گسترش تولیدات در این حوزه را در دستور کار خود دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-مدیرعامل-بانک-کشاورزی-در-جلسه-کمیسیون-کشاورزی-مجلس-با-موضوع-تولید-و-تجارت-میگو.bos