شماره: 303924 تاریخ : 1396/06/19-05:15:07

حضور در بازار پولی و بانکی با بهبود مستمر و توسعه پایدار

سرپرست مدیریت شعب خراسان رضوی گفت : فعالیت علمی، عملی و بهبود مستمر و توسعه پایدار مقدمه حضور در بازار پولی و بانکی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن،  مسعود کیوانفر وصول مطالبات را یکی از اهداف مهم ثامن در  شش‌ماهه دوم سال جاری دانست و افزود : توان سنجی ،سازمان‌دهی ، برنامه‌ریزی و تقسیم‌کار بین همکاران و درنهایت پیگیری مطالبات از امور بسیار مهم شعب است .

وی بابیان اینکه تأثیر تبلیغات تلویزیونی، رسانه‌ای و محیطی به‌اندازه برخورد کارکنان با مشتری نیست، تصریح کرد : سودمندترین و مفیدترین عملکرد شعب در حال حاضر پیگیری و وصول معوقات است، چراکه باعث رشد نقدینگی و سودآوری می‌شود.

کیوانفر با اشاره به کارکردهای نیروی انسانی یادآور شد : هر یک از افراد باید به نقش و رسالت خود واقف بوده و با ایفاء تعهد و مسئولیت‌ها ، موجب شرکت شوند.

مجتبی آموزش معاون اعتباری خراسان رضوی با اشاره به روند افزایشی وصول مطالبات گفت : با تلاش همکاران وصول مطالبات روند افزایشی به خود گرفته است.

مسعود صال مصلحیان معاون اجرایی خراسان رضوی نیز زمان را مهم‌ترین مؤلفه و عامل مؤثر در برنامه‌ریزی دانست و افزود : یک برنامه‌ریزی خوب و صحیح باید از لغزش‌ها و اشتباهات پیشگیری کرده و بهره‌وری را افزایش دهد.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-در-بازار-پولی-و-بانکی-با-بهبود-مستمر-و-توسعه-پایدار.bos