شماره: 316507 تاریخ : 1396/12/14-12:25:45

حضور بیمه "ما" در دومین همایش ملی" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با رویکرد حمایت از کسب و کار ایرانی

مقاله معرفی شده از سوی شرکت سهامی بیمه "ما" با عنوان "نگاهی به وضعیت رقابت در صنعت بیمه" در میان 10مقاله برتر دومین همایش ملی "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با رویکرد حمایت از کسب و کار ایرانی" قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دومین همایش ملی "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با رویکرد حمایت از کسب و کار ایرانی" با همکاری موسسات و نهادهای علمی و دانشگاههای معتبر، توسط دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار شد.

بر اساس این گزارش به نقل از معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور استان البرز، هدف از برگزاری این همایش، ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی در راستای تقویت تولید و اشتغال، فراهم کردن بستری برای ایجاد هم‌افزایی دانشگاهیان، متخصصین و صنعتگران و جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی آخرین یافته‌های محققین و پژوهشگران حوزه مدیریت، حسابداری و اقتصاد با متدها و یافته های نوین در محورهای مرتبط موضوع همایش است.

شایان ذکر است در این همایش، کارشناسان فنی بیمه "ما" در غرفه این شرکت حضور داشتند و اقدام به  معرفی خدمات بیمه‌ای و مشاوره‌ای کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حضور-بیمه-ما-در-دومین-همایش-ملی-اقتصاد-مقاومتی-تولید-و-اشتغال-با-رویکرد-حمایت-از-کسب-و-کار-ایرانی.bos