شماره: 352481 تاریخ : 1397/04/26-12:03:38

در نشست مجمع حراست شرکت ملی نفت ایران

حراست شرکت ملی حفاری ایران رتبه نخست را کسب و به عنوان حراست برتر معرفی شد

در نشست مجمع حراست شرکت ملی نفت ایران، حراست شرکت ملی حفاری ایران رتبه نخست را کسب و به عنوان حراست برتر در سطح شرکت های مهندسی و توسعه ای زیر مجموعه آن شرکت معرفی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، مشاور مدیرعامل و رئیس حراست شرکت درباره این موفقیت توضیح داد: ارزیابی عملکرد حراست شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران در دو بخش شرکت های تولیدی و شرکت های مهندسی و توسعه ای صورت گرفت و شرکت ملی حفاری ایران در میان 9 شرکت مهندسی و توسعه ای، برتر و لوح تقدیر دریافت کرد.

علی کلاه کج گفت: این ارزیابی در جمیع جهات توسط کارشناسان حراست شرکت ملی نفت ایران انجام و شرکت ملی حفاری ایران بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در نشست مجمع حراست شرکت ملی نفت ایران که به میزبانی شرکت نفت و گاز غرب در کرمانشاه برگزار گردید مدیرعامل آن شرکت، مدیران و مسئولان ذیصلاح استان و مسئولان حراست شرکت ملی نفت ایران و روسای شرکت های زیر مجموعه حضور داشتند.

 در متن لوح سپاس که به امضای معاون سازمان و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران رسیده از تلاش های شبانه روزی همکاران حراست در راستای صیانت از منابع انسانی، تاسیسات، اماکن، تعالی سازمانی، تحقق اهداف سازمانی و پیشرفت برنامه ها تقدیر به عمل آمده است.

گفتنی است: شرکت ملی حفاری ایران در بیش از هفت استان کشور در زمینه حفاری چاه های نفت و گاز و ارایه خدمات فنی و تخصصی فعالیت دارد و در این زمینه کارکنان حراست شرکت همگام با کارکنان عملیاتی و سایر بخش ها به نحو شایسته ایفای مسئولیت می کنند .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حراست-شرکت-ملی-حفاری-ایران-رتبه-نخست-را-کسب-و-به-عنوان-حراست-برتر-معرفی-شد.bos