شماره: 353582 تاریخ : 1397/05/14-10:07:53

حذف 23 فرآیند زاید سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: یکی دیگر از مزایای حضور واحد حقوقی در میز خدمت سلب دیدگاه سنتی به این واحد بوده و باعث شده تا مراجعه کنندگان از این بخش به عنوان همراه خود یاد کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، رحیم بابایی مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: پس از استقرار میز خدمت در این شرکت اقدامات لازم برای کاهش بروکراسی اداری و مراجعات سرمایه گذاران به بخش های مختلف انجام و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی 23 فرآیند در واگذاری حق انتفاع حذف و در 11 فرآیند خلاصه شد.

وی ادامه داد: در مدت زمانی که از استقرار میز خدمت در شرکت شهرک های صنعتی استان می گذرد رضایتمندی مراجعه کنندگان از کاهش بروکراسی ها بالا رفته و فضای سرمایه گذاری در استان بهبود یافته است.

بابایی با اشاره به استقرار واحد حقوقی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در میز خدمت، گفت: حضور مستقیم همکاران حقوقی در کنار همکاران سایر بخش ها موجب شده تا بتوانیم بدون واسطه مشکلات را رصد کرده و با نظر حمایتی در جهت حل مشکلات قدم برداریم.

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی افزود: یکی دیگر از مزایای حضور واحد حقوقی در میز خدمت سلب دیدگاه سنتی به این واحد بوده و باعث شده تا مراجعه کنندگان از این بخش به عنوان همراه خود یاد کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/حذف-23-فرایند-زاید-سرمایه-گذاری-در-شهرک-های-صنعتی-اذربایجان-شرقی.bos