شماره: 467463 تاریخ : 1398/04/13-11:16:10

جلسه‌شورای‌‌اداری پست‌بانک استان‌های‌‌چهارمحال‌و‌‌بختیاری، اصفهان و گلستان با حضور اعضای هیأت‌مدیره برگزارشد

جلسه شورای اداری پست بانک استان‌های چهارمحال‌و‌بختیاری و اصفهان با حضور دکتر صباغی و همچنین استان گلستان با حضور مهندس فلاح‌فر و هیأت همراه آنها و مدیر و کارکنان استان‌های مذکور، دوازدهم تیرماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران، دکترصباغی درجلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور فرهاد بهمنی مدیر امور فناوری، مجید رضائی معاون اداره کل بانکداری‌خرد و امور باجه‌ها و مدیر و کارکنان پست بانک استان برگزار شد گفت: زیرساخت های مناسب و گستردگی نقاط تماس، شرایط را برای ارتقاء بیشتر جایگاه بانک فراهم کرده و همه باید در کنار هم برای دستیابی به جایگاه شایسته بانک تلاش کنیم.
بنابراین گزارش: در این جلسه مسائل و مشکلات احصاء‌شده از شعب و بخش اجرا در زمینه‌های فناوری اطلاعات، امورشعب و بازاریابی و امور کارکنان مورد بحث‌و‌بررسی قرار گرفت و زمانبندی اجرای این موارد نیز اعلام شد. 
دکتر صباغی ضمن بازدید از شعب شهرستان‌های فلاورجان، زرین‌شهر و مبارکه استان اصفهان درجلسه شورای اداری این استان نیز به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های بانک پرداخت و از دیدگاه ها و نظرات مسئولان و کارکنان استان مطلع و مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.
همچنین مهندس فلاح‌فر عضو هیات مدیره به همراه مهندس قیطاسوند رئیس اداره‌کل بازاریابی و رمضان جعفری مدیرشعب استان گلستان از طرح های اشتغال‌زائی تأمین مالی شده توسط این بانک بازدید و سپس درجلسه شورای اداری فلاح‌فر به تبیین اهداف و برنامه‌های بانک پرداخت و در ادامه نیز مسائل و مشکلات استان مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است: جلسه شورای اداری استان مازندران نیز با حضور مهندس فلاح‌فر و هیأت همراه وی، پنجشنبه سیزدهم‌ تیرماه برگزار می‌شود.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جلسه‌شورای‌‌اداری-پست‌بانک-استان‌های‌‌چهارمحال‌و‌‌بختیاری-اصفهان-و-گلستان-با-حضور-اعضای-هیات‌مدیره-برگزارشد.bos