شماره: 377380 تاریخ : 1397/07/03-12:24:23

جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به منظور بررسی نحوه دریافت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد

سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در جلسه روز یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روند اجرای بند "و" تبصره 5 قانون بودجه سال 97 کل کشور درباره پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت بررسی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی نمکی اظهار داشت: در این جلسه دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و دکتر رضا راعی، قائم مقام مدیرعامل به تشریح دیدگاه های کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی درباره روند اجرای این قانون پرداختند.

وی ادامه داد: علاوه بر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی نیز در این جلسه حضور داشتند و مسائل مربوط به اجرای این قانون به بحث گذاشته شد.

دکتر نمکی افزود: مدیرعامل و قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه بر لزوم اجرای این قانون به منظور تهاتر مطالبات سازمان از دولت با بدهی این سازمان به سیستم بانکی و ارتقاء خدمات به جامعه تحت پوشش تأکید کردند و مقرر شد به منظور رفع مشکلات اجرایی این قانون با همکاری دولت و مجلس اقدامات عملیاتی لازم انجام شود.

سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز برلزوم اجرای این قانون و پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی تأکید کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جلسه-کمیسیون-برنامه-و-بودجه-به-منظور-بررسی-نحوه-دریافت-مطالبات-سازمان-تامین-اجتماعی-تشکیل-شد.bos