شماره: 349922 تاریخ : 1397/03/08-07:14:08

جلسه هم اندیشی و اعلام برنامه ها و اهداف سال 97 موسسه ملل

موسسه اعتباری ملل جلسه هم اندیشی ، اعلام برنامه ها و اهداف سال 97 را با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌ مدیره ، مدیران ارشد و عملیاتی، روسای مناطق و حوزه های سراسر کشور به منظور بررسی راهکارها، برنامه ریزی برای افزایش بهره وری و بررسی چالش های شعب برگزار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید امین جوادی مدیر عامل موسسه ملل، پس از بیان سخنانی از حضرت علی علیه السلام به رویکردها و برنامه های هیئت مدیره در سال 97 پرداخت.

وی به مهمترین مسائل موسسه اعتباری ملل همچون افزایش آموزش، جذب مشتری از طریق روش های نوین بازاریابی، تقویت بدنه کارشناسی و اعتباری اشاره کرد.

جوادی با تاکید بر لزوم جابجایی پرسنل شعب افزود: همانطور که می دانیم جابجایی پرسنل جزو اصول مسلم سیستم بانکی است. باید مدیران شعب هجرت را فرصت بشمارند و در جهت ارتقای خود به کار گیرند.

 

وزیر بهداشت: موسسه اعتباری ملل با همان روحیه انقلابی در حال خدمت رسانی به مردم است

دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان به دعوت مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در جلسه هم اندیشی حضور یافت.

وی با اشاره به سوابق موسسه اعتباری ملل گفت: امروز انقلابی کسی است که گره ای از مشکلات مردم باز کند و موسسه اعتباری ملل با همان روحیه انقلابی در حال خدمت رسانی به مردم است.

هاشمی با تاکید بر اهمیت تعاملات بین موسسات اعتباری و حوزه بهداشت و درمان افزود: ورود موسسه ملل را به حوزه درمان مغتنم می شماریم و امیدواریم بتوانیم رابطه اینگونه موسسات با دانشگاه ها را افزایش دهیم.

در ادامه این نشست آقایان مروجی ریاست محترم هیت مدیره، دکتر حیدرزاده و دکتر رسولی عضو هیت مدیره و دکتر بکا معاونت محترم فناوری و اطلاعات دقایقی برای حاضرین سخن گفتند و سپس جناب آقای دکتر خرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و جناب آقای طحان معاونت امور شعب گزارشی پیرامون عملکرد دو مجموعه تحت مدیریت ارایه نمودند.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که برخی از روسای حوزه به نمایندگی به بیان دیدگاه ها و نظرات پرداختند.

 

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جلسه-هم-اندیشی-و-اعلام-برنامه-ها-و-اهداف-سال-97-موسسه-ملل.bos