شماره: 376907 تاریخ : 1397/06/27-09:18:32

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد

شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی، با حضور دکتر محمدرضا جعفریان، مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان و دیگر اعضای شورا، همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) تشکیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان تامین اجتماعی، در این جلسه، عبدالخالق حبیبی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی، گزارشی از فعالیتهای شورا و ستاد ارائه کرد.

رئیس شورای امر به معروف  و نهی از منکر سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اهمیت وافر فعالیتهای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز، گفت: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر، نباید صرفا توجه ما به ظاهر امور باشد، نباید فقط به دنبال این باشیم که  به صورت ظاهری  نماز را برپا داریم . بلکه یکی از مهمترین دغدغه های ما باید مقابله با بداخلاقی ها در جامعه باشد.

دکتر محمدرضا جعفریان افزود: امروز یکی از مهمترین حلقه های مفقوده در جامعه، اخلاق است. شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی، باید تمام توان خود را در جهت توسعه و نهادینه کردن اخلاق به کار گیرد.   
رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت فعالیتهای شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز، بر همکاری همه جانبه حوزه اداری و مالی سازمان با فعالیتهای شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز تاکید کرد و گفت: این شورا می تواند در تهیه بسته های آموزشی، دعوت از اساتید فن و تدوین سرفصلهای موثر در مقابله با آسیبها، کمک شایانی کند و در حوزه اداری و مالی سازمان، آماده اجرای چنین دوره های آموزشی هستیم.

وی افزود : باید شورای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز، فعالیتهایی را در دستور کار قرار دهد که اثربخش باشد.
 هر یک از شرکت کنندگان  در این جلسه نظرات خود را بیان کردند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جلسه-شورای-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر-و-ستاد-اقامه-نماز-سازمان-تامین-اجتماعی-تشکیل-شد.bos