شماره: 447218 تاریخ : 1397/11/07-01:35:54

جذب بیش از 1100 نماینده بیمه های عمر و سرمایه گذاری در راستای اهداف اشتغالزایی

بیمه "ما" در سال 97 موفق به جذب و آموزش بیش از 1100 نماینده بیمه های عمر و سرمایه گذاری شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" ، برخی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران  و سرپرست امور شعب شرکت  با اعلام این خبر گفت: بیمه "ما" با توجه  به اهمیت اشتغالزایی در کشور اقدام به  جذب نمایندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری کرده و در یک سال گذشته موفق به جذب و آموزش بیش از 1100 نماینده بیمه های عمر و سرمایه گذاری شده است.

برخی با توجه به نقش نمایندگان در فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری گفت: بازاریابی در فروش بیمه های زندگی  شغلی بسیار حساس و تاثیر گذار است. با توجه به اینکه مشتریان بیمه های عمر، متقاضی عقد قرارداد سی ساله با شرکت  هستند و به اعتبار برند شرکت این تصمیم را می گیرند، مسئولیت کار نمایندگان فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری دو چندان می شود.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه "ما" با تاکید بر اهمیت آموزش در موفقیت نمایندگان عمر و سرمایه گذاری  گفت: ظرف یک سال گذشته  اقدامات مهمی از قبیل آماده سازی محتوای فنی از سوی مدیران ستاد، برگزاری دوره های آموزشی، انتقال تجربیات و ارائه آموزش های لازم در این زمینه در شرکت بیمه "ما" انجام شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/جذب-بیش-از-1100-نماینده-بیمه-های-عمر-و-سرمایه-گذاری-در-راستای-اهداف-اشتغالزایی.bos