شماره: 377973 تاریخ : 1397/07/10-04:00:01

معاون مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات سایپا؛

ثبت نام موفقیت‌آمیز بیش از 33هزار نفرتاکنون

حسن قرئی با اشاره به تسریع روند پیش فروش سری جدید خودروهای سایپا گفت: پیش فروش این سری از محصولات سایپا از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 15:30بیش از 33 هزار و 810نفر با موفقیت ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، معاون مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات سایپا گفت: در این مرحله گروه خودروسازی سایپا 50 هزار خودرو را پیش‌فروش می‌کند و طبق آخرین آمار پیش بینی می‌شود فرآیند ثبت نام تا پایان امروز تکمیل شود.

وی ضمن بیان این نکته با اشاره به شفافیت در این طرح اضافه کرد: گروه خودروسازی سایپا به منظور شفاف‌سازی بیشتر در روند ثبت نام در اتاق فرمان مانیتورهایی قرار داده‌ و آمار مشتریان به صورت لحظه‌ای مشخص می‌شود.

معاون مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات سایپا همچنین درباره شرایط این پیش فروش افزود:‌ در این بخشنامه ثبت نام برای مشتریانی که 18 ماه اخیر اقدام به خرید خودرو نموده اند امکان‌پذیر نبوده و کلیه مشتریانی که در بخشنامه اخیر شرکت ایران خودرو ثبت نام کرده‌اند نیز مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نیستند.

قرئی در همین مورد تاکید کرد: لازم به ذکر است که شرایط مذکور مانند طرح‌های پیشین فاقد صلح است و همچنین در این بخشنامه محدودیت کد ملی وجود دارد و ثبت نام برای افراد کمتر از 18 سال امکان پذیر نیست.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ثبت-نام-موفقیت‌امیز-بیش-از-33هزار-نفرتاکنون.bos