شماره: 307799 تاریخ : 1396/08/09-05:02:15

قنبرپور در فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی اعلام کرد؛

ثبت 250 اختراع در تابلوی بازار دارایی‌ فکری فرابورس

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران از ثبت 250 اختراع مورد تایید و آماده جذب در تابلوی بازار دارایی‌ فکری فرابورس خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ قنبرپور صبح امروز، 9 آبان ماه جاری در فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار کرد: بازار دارایی فکری که در فرابورس راه‌اندازی شده، بستری امن برای عرضه داشته‌های مخترعین به بازار و صنعت‌گران است.

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران افزود: تا به امروز 250 اختراع مورد تایید و آماده جذب سرمایه‌ در تابلوی این بازار نمایش داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی، گفت: در این 10 فستیوال حدود 80 اختراع عرضه شده که از این تعداد 18 مورد به ارزش 15 میلیارد تومان معامله شده است. امروز نیز 2 قرارداد دیگر خواهیم داشت که تعداد معاملات را به 20 مورد خواهد رساند.

قنبرپور با بیان اینکه با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از خرید و سرمایه‌گذاری روی این اختراعات حمایت می‌کنیم، افزود: بر طبق توافق صورت گرفته با معاونت علمی از قرارداد 21 تا 40 درصد ارزش معامله را به سرمایه‌گذار کمک خواهیم کرد.

 در دهمین فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی از 170 نوآوری ارسال شده به دبیرخانه، 8 نوآوری رونمایی خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ثبت-250-اختراع-در-تابلوی-بازار-دارایی‌-فکری-فرابورس.bos