شماره: 348845 تاریخ : 1397/02/25-11:10:10

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی:

تکریم بیمه شدگان و بازنشستگان از مهمترین اولویت های سازمان تامین اجتماعی است

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: تکریم بیمه شدگان و بازنشستگان از مهمترین اولویت های این سازمان است و به این موضوع بیشترتوجه کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس قائم موهبتی در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی در تهران که به منظور تبیین برنامه های سال 97 و تبادل موافقت نامه های برنامه و بودجه سال جاری استان ها برگزار می شود، افزود: مدیران ستاد و استان ها به واحدهای اجرایی سرکشی کنند و از وضعیت خدمت رسانی به مردم آگاه شوند و نظرات مردم را بشنوند.

وی با بیان اینکه برای بهبود رویه ها و تسهیل امور مردم پیگیری بیشتری داشته باشیم، اظهار داشت: از کاستی های احتمالی آگاه باشیم و برای بهسازی امور و ارتقای خدمت رسانی به بیمه شدگان ، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایان تلاش کنیم.
مهندس موهبتی با اشاره به اینکه این همایش به مدت دو روز برگزار می شود و امیدواریم به اهداف تبیین شده برسیم، گفت: برنامه های سازمان تامین اجتماعی برای سال 97 در این همایش تشریح خواهد شد و همراستایی و همسویی استانها در این همایش پیگیری می شود.
وی گفت:  76برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی مربوط به حوزه معاونت امور استانهای این سازمان است.
معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی افزود: پنل های تخصصی درمانی و بیمه ای در این همایش برگزار خواهد شد و در روز دوم همایش نیز پنل عمومی برگزار وبه پرسش های مدیران استانی پاسخ داده می شود.
وی اظهار داشت: در پایان همایش نیز موافقت نامه های برنامه و بودجه سال جاری سازمان تامین اجتماعی مبادله می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تکریم-بیمه-شدگان-و-بازنشستگان-از-مهمترین-اولویت-های-سازمان-تامین-اجتماعی-است.bos