شماره: 520606 تاریخ : 1399/07/12-12:46:42

توئیتر مطالب درباره مرگ ترامپ را حذف می کند

توئیتر هشدار داده طرح آرزوی مرگ ترامپ به علت ابتلاء به بیماری کرونا با سیاست های این شبکه اجتماعی تناقض دارد و پست های این چنینی تحمل نخواهند شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از انگجت، به دنبال انتشار خبر ابتلای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کرونا باعث شده تا برخی کاربران شبکه های اجتماعی در نقاط مختلف دنیا به شادمانی بپردازند و با ارسال مطالب و پست های مختلف مرگ وی را آرزو کنند.

توئیتر اعلام کرده به برخی از این کاربران اطلاع داده که بر اساس قوانین شبکه اجتماعی مذکور اجازه ارسال چنین مطالبی را ندارند و حتماً باید آنها را حذف کنند. توئیتر از ژوئن سال 2019 در این زمینه قوانین و سیاستگذاری های خود را به روز کرده است.

بر همین اساس کاربران توئیتر در مطالب خود نمی توانند خواستار تصادف دیگران، مجروح شدن یا مرگ آنها و وارد آمدن هرگونه تالم و آسیب روحی و روانی شوند. توئیتر به کاربران متخلف هشدار داده که اگر توئیت های ارسالی برای آرزوی مرگ ترامپ پاک نشوند ممکن است حساب افراد متخلف بلوکه شود.

سخنگوی فیس بوک هم روز گذشته از حذف پست ها و مطالب ارسالی با مضمون آرزوی مرگ رئیس جمهور آمریکا خبر داده است.

در عین حال برخی کاربران فیس بوک و توئیتر می گویند ترامپ در مطالب ارسالی خود بارها مرگ و آسیب دیدن دیگران را آرزو کرده یا افراد دیگر، رقبای سیاسی، سایر ملت ها و کشورها را به آسیب زدن تهدید کرده است و فیس بوک و توئیتر و غیره در برخورد با این تخلفات جدیت کافی نداشته اند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توییتر-مطالب-درباره-مرگ-ترامپ-را-حذف-می-کند.bos