شماره: 279482 تاریخ : 1396/02/18-04:35:06

تولید تجهیزات صنعت نفت توسط شرکت پترو مهر پردیس در داخل کشور

شرکت پترو مهر پردیس در سال جاری پس از امضا تفاهم نامه با شرکت های خارجی مورد تایید ، موفق به ساخت تجهیزات پالایشگاهی نفت ، گاز و پتروشیمی در داخل کشور شد .

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,علی شهرابی فراهانی مدیر عامل شرکت پترو مهر پردیس که در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی حضور داشت ، ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : تولید تجهیزات در داخل کشور با نظارت ، کنترل و مهندسی شرکت های خارجی که سالها کیفیت و مرغوبیت آنها را تحت نظر داشتیم و به سفارش شرکتهایی از جمله پتروشیمی ایلام ، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفتی اویک و ... به کشور وارد کردیم انجام می شود.

وی افزود : با امضا ایت تفاهم نامه با شرکت های خارجی که نماینده انحصاری آنان در ایران هستیم ، تلاش داریم در حد توان داخلی بخش عمده ای از تجهیزاتی که از خارج خریداری می کردیم را با همان کیفیت تست و راه اندازی کنیم.

مدیر عامل شرکت پترو مهر پردیس با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی در کشور گفت : تولید تجهیزات در کشور زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال نیروهای جوان و انتقال دانش فنی در کشور را فراهم خواهد کرد و همچنین شاهد صرفه جویی در خروج ارز از کشور خواهیم بود.

وی در پایان عنوان کرد : امید است در این راستا ، حمایت از صنعت داخلی در اقتصاد کلان و تصمیم گیری ها پر رنگ تر دیده شود.

گفتنی است ، کارخانه خط تولید شرکت پترو مهر پردیس در شهرستان ساوه و در فضایی به مساحت 7000 متر مربع و سه سالن مستقل واقع شده است .

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تولید-تجهیزات-صنعت-نفت-توسط-شرکت-پترو-مهر-پردیس-در-داخل-کشور.bos