شماره: 310997 تاریخ : 1396/09/22-03:10:12

توقیف محموله پارچه های قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: با دقت نظر و هوشیاری ماموران پلیس، 34 عدل پارچه قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از قاچاق کالا، سردار روح الامین قاسمی مبارزه با قاچاق را ماموریت مهم نیروی انتظامی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: در سال های اخیر که رهبر معظم انقلاب، رویکرد اقتصادی را در نامگذاری شعار هر سال برگزیده اند، تلاش های پلیس نیز در مقابله موثر با قاچاق کالا و ارز به طور چشمگیری افزایش یافته است.

این مسئول انتظامی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در همین راستا تشدید شده است، نظارت بر تردد خودروهای حمل بار می باشد.
سردار قاسمی با اشاره به ایست و بازرسی های نوبتی و مستمر در محورهای مواصلاتی استان سمنان، یکی از موفق ترین ایستگاه های بازرسی پلیس را ایستگاه شهید نوری در محور میامی - شاهرود اعلام و تصریح کرد: ماموران در همین راستا یک دستگاه تریلی را متوقف و آن را مورد بازرسی قرار دادند.
وی با بیان این که راننده خودرو در ابتدا از حمل قانونی یک محموله پارچه خبر داد، افزود: در بررسی های دقیق تر مشخص شد راننده هیچ گونه مدرک قانونی برای انتقال این محموله به همراه ندارد.
به گفته سردار قاسمی، با دقت نظر و هوشیاری ماموران انتظامی، 34 عدل پارچه خارجی قاچاق که بنا بر نظر کارشناسان بالغ بر 5 میلیارد ریال ارزش دارد، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان اعلام کرد: راننده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توقیف-محموله-پارچه-های-قاچاق-در-سمنان.bos