شماره: 376688 تاریخ : 1397/06/24-04:35:37

توسعه سرویس های الکترونیکی تامین اجتماعی برای ارتقای خدمات دهی است

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: طرح نامنویسی متمرکز کارگاه و پیمان ها طی روزهای آینده در استان بوشهر اجرا می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، یونس خسروانی در جلسه آموزش مسئولین واحدهای وصول حق بیمه، بازرسی و فراوری داده ها گفت: در راستای اجرای سیاست های این سازمان مبنی بر اهداف دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان، طرح نامنویسی متمرکز کارگاه، پیمان و پرونده الکترونیک اسناد و پرونده های جدیدالورود در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای این طرح در ابتدا از هفت استان کشور آغاز شده و به زودی در سراسر کشور به مرحله اجرا در می آید و شعبه دو تامین اجتماعی بوشهر بعنوان شعبه پایلوت این استان برای اجرای طرح نامنویسی متمرکز کارگاه و پیمان در نظر گرفته شده است که طی روزهای آینده این طرح را راه اندازی می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد ساختار یکسان برای شناسایی کارگاه های حقیقی و حقوقی با بهره گیری از پایگاه های مرجع نظیر ثبت شرکتها، ثبت احوال و... و امکان ارائه خدمات به ارباب رجوع در کلیه شعب، با برقراری درگاه غیرحضوری که در نهایت موجب رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع می شود، از جمله اهداف مهم اجرای این طرح هستند.

 خسروانی ادامه داد: پروژه نامنویسی متمرکز کارگاه و پیمان با نظارت دفتر راهبری سیستم ها بمنظور متمرکزسازی اطلاعات هویتی کارگاه های سراسر کشور و بهینه سازی فرآیند نامنویسی کارگاه در سیستم سبا اجرا شده است که با اجرای کامل این طرح بسیاری از امور و خدمات سازمان به شکل بهتری اصلاح می شود.

وی با اشاره به اینکه همه این راهکارها و توسعه خدمات الکترونیکی برای بهبود خدمات دهی به مردم است، تاکید کرد: هدف در سازمان تامین اجتماعی کسب حداکثری رضایت مردم و مخاطبان سازمان است و انتظار می رود همکاران استان بوشهر در این زمینه همت و جدیت بیش از پیش داشته باشند.

 

اخبار مرتبط


 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توسعه-سرویس-های-الکترونیکی-تامین-اجتماعی-برای-ارتقای-خدمات-دهی-است.bos