شماره: 306806 تاریخ : 1396/07/26-12:31:21

در جلسه افتتاحیه پیش ممیزی خارجی عنوان شد

توجه به توقعات مخاطبان و تمرکز بر مشتری مداری ، اهداف استاندارد ایزو 2015

جلسه افتتاحیه پیش ممیزی نهایی استقرار سیستم مدیریت کیفیت iso، توسط نمایندگان شرکت TUV NORD با حضور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان رؤسای مراکز درمانی سرپایی و رؤسا و کارشناسان ارشد ستاد در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر علی محمدی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ایزو به عنوان ابزاری جهت تسهیل فرایندها و افزایش بهره وری است، گفت: استقرار مدیریت کیفیت با ورژن جدید، چیز دست نیافتنی نیست و با پایش مداوم و مستمر ارائه خدمات میسر میشود.

مدیر درمان استان زنجان شناخت کارکنان از اهداف سازمان و افزایش انگیزه برای تلاش در راه رسیدن به آنها، ارزیابی فعالیت‌ها و تنظیم و اجرای آنها به صورت یکسان، به حداقل رسیدن ناهماهنگی در ارتباطاتِ بین سطوح مختلف سازمان را از مهمترین اهداف سیستم مدیریت کیفیت ایزو 2015 برشمرد و اظهار داشت: مدیریت کیفیت جامع یکی از موفق‌ترین فلسفه‌های مدیریتی است که به خوبی پاسخگوی مسائل کیفیتی و نیازها و انتظارات مشتری، سازمان و جامعه را برآورده می کند.

دکتر محمدی همچنین تصریح کرد: نسخه 2015  فنون و روشهای متعدد و گوناگونی را با نگرشی نو به صورت یکپارچه و منطقی به هم مرتبط می کند به طوریکه محور و مدار اصلی آن مشتریان (اعم از داخلی و خارجی) سازمان است.

این مقام مسئول در پایان برنامه ریزی استراتژیک ، تجزیه و تحلیل محیط های داخلی و خارجی سازمان، مدیریت و انتقال دانش، مدیریت تغییر و مدیریت ریسک را از مزایای بالقوه اجرای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای این استاندارد بین المللی در یک سازمان دانست.

گفتنی است مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان بمنظور استاندارد سازی فعالیتها و ارائه خدمات با رویکرد نو در راستای شفاف سازی و بهبود خدمت رسانی به بیمه شدگان سازمان مطابق با استانداردهای بین المللی اقدام کرده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/توجه-به-توقعات-مخاطبان-و-تمرکز-بر-مشتری-مداری-اهداف-استاندارد-ایزو-2015.bos