شماره: 375268 تاریخ : 1397/06/07-10:25:19

تمدید مهلت ارسال اصل مقالات به همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار

مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه دایمی دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار که تاکنون 80مقاله به آن ارسال شده است تا دهم شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سعید امیریان مسئول دبیرخانه دائمی همایش امروز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به زمان بندی های صورت گرفته  این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود و دبیرخانه نسبت به تعیین تکلیف مقالاتی که پس از تاریخ مورد اشاره وصول کند مسولیتی نخواهد داشت. 

وی اظهار داشت: تاکنون تعداد 80 اصل مقاله توسط دبیرخانه دایمی دومین همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار دریافت شده که در حال طی مراحل داوری هستند.

برگزاری پیش نشست همایش 
امیریان در ادامه از برگزاری پیش نشست دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار – پنل راه و شهرسازی در روز سه شنبه 13 شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: پیش نشست دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار از ساعت 14 تا 16 در سالن جلسات معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی برگزار  می شود. 
او افزود: شرکت در این نشست برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند برای هماهنگی ورود به محل جلسه با دبیرخانه همایش تماس بگیرند. 
وی در ادامه « میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت سرزمین»،« میراث فرهنگی، توسعه پایدار و راه و شهرسازی»،« میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت آب»،«میراث فرهنگی، توسعه پایدار و هویت»،«میراث فرهنگی، توسعه پایدار و گردشگری»،«میراث فرهنگی، توسعه پایدار صلح و وفاق ملی»، «میراث فرهنگی، توسعه پایدار و نو آوری و فناوری»،«میراث طبیعی و توسعه پایدار» که به تصویب شورای سیاست گذاری همایش رسیده است را از محورهای برگزاری این همایش اعلام کرد.
علاقمندان ،پژوهشگران ، اساتید و دانشجویان می توانند برای هرگونه اطلاع از نحوه ارسال مقالات و شرکت در همایش به پرتال همایش به آدرسhttp://mtp.richt.ir  مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره 66736858-021 تماس برقرار کنند. به افراد شرکت کننده در همایش«میراث فرهنگی و توسعه پایدار » گواهی معتبر شرکت در همایش اعطا می شود.
گفتنی است؛ دومین همایش «میراث فرهنگی و توسعه پایدار » توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تمدید-مهلت-ارسال-اصل-مقالات-به-همایش-ملی-میراث-فرهنگی-و-توسعه-پایدار.bos