شماره: 377817 تاریخ : 1397/07/09-10:29:42

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان:

تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان استانداردهای ایزو دارند

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: 40 درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین بهاروند اظهار داشت: در سطح استان لرستان، 12 مرکز درمانی، 3 بیمارستان، 3 پلی کلینیک تخصصی و 6 درمانگاه با امکانات درمانی مجهز، خدمات رسانی به بیمه شدگان را انجام می دهند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد-هزینه ای است که بر اساس شاخص های جمعیتی باید جهت ارائه خدمت به مردم، مراکز درمانی ایجاد کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر در تمامی شهرستان های این استان به جز  شهرستان الشتر، مرکز درمانی تامین اجتماعی وجود دارد و به مردم خدمات لازم ارائه می شود.
دکتر بهاروند با اشاره به وضعیت بیمارستان های تامین اجتماعی در سطح استان لرستان، تصریح کرد: در خرم آباد بیمارستان 256 تختخوابی تامین اجتماعی با 170 تخت فعال در حال خدمت رسانی به بیماران است و طرح بازسازی و توسعه این بیمارستان از سال های قبل آغاز شده است.
وی افزود: همچنین بیمارستان 32 تختخوابی کوثر بروجرد در حال ساخت و بیمارستان 32 تختخوابی نرگس دورود نیز در حال طراحی بوده و تا پایان امسال، احداث آن آغاز می شود.
وی در خصوص تجهیزات مطلوب تامین اجتماعی در حوزه درمان گفت: امکانات و تجهیزات پزشکی استاندارد و مدرنی در مراکز درمانی سازمان مستقر است و کمبودی در بحث تجهیزات پزشکی نداریم.
دکتر بهاروند ادامه داد: روش های مختلف نوبت دهی را جهت تسهیل و دسترسی آسان مردم به پزشکان طراحی نمودیم و هم اکنون مردم می توانند از طریق حضوری، تلفنی، اینترنتی و روش جدید USSD ویزیت خود را اخذ نمایند.
وی گفت: طی ارزیابی سالانه وزارت بهداشت، هر سه بیمارستان استان لرستان، اعتبار بخشی درجه یک را دارا هستند. بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد در سطح استان نیز، رتبه اول را کسب کرده و تمامی 12 مرکز درمانی لرستان، استانداردهای ایزو را دارا هستند.
دکتربهاروند اظهار کرد: نقش مردم در کیفیت بخشی به درمان بیمار بسیار حائز اهمیت است و انتظار داریم بیمه شدگان از روش های روز الکترونیکی که جهت نوبت دهی و ویزیت بیمار در بیمارستانها طراحی و اجرا شده، استفاده کنند و از ازدحام در مراکز درمانی که باعث به تاخیر افتادن نحوه درمان می شود، خودداری نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تمامی-مراکز-درمانی-تامین-اجتماعی-لرستان-استانداردهای-ایزو-دارند.bos