شماره: 376617 تاریخ : 1397/06/24-10:41:20

تلاش حوزه درمان و کمیسیون های پزشکی صیانت از حقوق بیمه شدگان بر اساس قانون است

مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: هر بیمه شده ای که از کار افتاده می شود، بالغ بر 500 میلیون تومان برای سازمان تامین اجتماعی هزینه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر داود علیمحمدی در جلسه هم اندیشی و اطلاع رسانی با نمایندگان تشکل های کارگری و بازنشستگی استان قم، اظهار داشت: بخش درمان تامین اجتماعی در حوزه درمان مستقیم و غیر مستقیم به ویژه کمیسیون های پزشکی، تلاش می کند تا با رعایت قانون از منابع بیمه شدگان مراقبت نماید.

وی افزود: نظارت مستمر بر چگونگی تجویز دارو و پاراکلینیک، تشکیل کمیته های تخصصی نظارتی در بخش درمان غیرمستقیم و دقت در رسیدگی به پرونده های کمیسون های پزشکی و بازرسی ها در دفتر اسناد پزشکی، اقداماتی است که در راستای مراقبت از منابع بیمه شدگان انجام می شود.
دکتر علیمحمدی ضمن تاکید بر افزایش کمی و کیفی خدمت رسانی به بیش از 750 هزار بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی در استان قم از طریق 4 مرکز ملکی و نظارت بر ارائه خدمت به بیمه شدگان توسط 881 مرکز طرف قرارداد، گفت: برخی از مراجعان به کمیسیون های پزشکی در خصوص از کارافتاده نشدن و عدم تایید استراحت پزشکی ابهامانی دارند که اعضای کمیسیون های پزشکی و مراکز اطلاع رسانی آمادگی اطلاع رسانی به مراجعین درباره قوانین استراحت پزشکی و از کارافتادگی را دارند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تلاش-حوزه-درمان-و-کمیسیون-های-پزشکی-صیانت-از-حقوق-بیمه-شدگان-بر-اساس-قانون-است.bos