شماره: 376047 تاریخ : 1397/06/17-11:32:03

منصوری در مراسم اختتامیه باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ تنکابن:

تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت از اهداف برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ است

معاون‌ توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت از اهداف برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت تعاون، مراسم اختتامیه باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ تنکابن با حضور عیسی منصوری، معاون‌ توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سعدی پور رییس اداره آموزش و پرورش تنکابن و با حضور خانواده های دانش آموزان 16 شهریور در تنکابن برگزار شد.

منصوری در این رابطه گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان‌ تنکابن به مدت 4 روز از تاریخ 13 تا 16 شهریور با همکاری دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مرکز تربیت مربی کرج طراحی و بومی سازی شده و توسط مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی مهام طبرستان در شهر تنکابن استان مازندران اجرا شد.
وی افزود: این دوره که توسط اساتید دانشگاه صنعتی شریف با همکاری موسسه توسعه کارآفرینی هند و مرکز تربیت مربی فنی و حرفه ای کرج طراحی شده است، در دوره نخست در مشهد و سپس در تنکابن اجرا شده که قرار است در فاز بعدی در سراسر کشور به اجرا درآید.
معاون‌ توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هدف از این باشگاه توانمندسازی و مهارت افزایی،  تقویت نگرش کارآفرینانه و پرورش خلاقیت دانش آموزان دختر و پسر،  در رده سنی 12تا 15 سال است گفت: تقویت نگرش کارآفرینانه و افزایش خلاقیت، تقویت تفکر طراحی، تقویت  توانمندی های سمت چپ مغز، نوآوری، اعتماد به نفس و ... در طی یک دوره  2 ساله ازدیگر اهداف این باشگاه است که مورد استقبال خانواده ها نیز قرار گرفته است .
گفتنی است: بعد از برگزاری این کمپ چهار روزه دانش آموزان در یک پلت فرم مجازی با مربی ها و پشتیبان های خود در ارتباط خواهند بود و هر دو هفته یکبار بصورت حضوری دور هم جمع خواهند شد و تمرین هایی را ادامه انجام خواهند داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تقویت-نگرش-کارافرینانه-و-افزایش-خلاقیت-از-اهداف-برگزاری-باشگاه-کارافرینان-نوجوان‌-است.bos