شماره: 376553 تاریخ : 1397/06/22-11:25:56

تقدیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان از مدیر کل تامین اجتماعی کردستان

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان، در همایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد تقدیر ستاد احیاء امر به معروف از و نهی از منکر استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، درهمایش تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر که با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، معاونین استانداری، فرمانداران و مدیران ارشد استان برگزار شد، از مدیر کل تامین اجتماعی کردستان تقدیر شد.

در این همایش  با اهداء لوح تقدیری با امضاء مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از سید صلاح قریشی مدیر کل تامین اجتماعی کردستان و مجموعه همکاران این اداره کل به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

متن کامل این لوح تقدیر به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای سید صلاح قریشی
رئیس محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان
ماه محرم و قیام امام حسین (ع) را به حقیقت باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر نامید چرا که سیدالشهداء(ع) درباره هدف از قیام خود فرمودند : قصد دارم به معروف عمل کنم و از منکر باز دارم .
در هفته امر به معروف با آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی که در راستای حاکمیت بخشیدن به ارزشهای دینی در پرتو عمل به فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر و کسب توفیق الهی با استناد به نتایج ارزیابی بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سال 1397 اعضای محترم شورای امر به معروف و نهی ازمنکر آن اداره در زمینه انجام کار تبلیغی در شهر و محیط اداری حائز رتبه دوم در سطح دستگاههای اجرایی استان گردیده است . لذا جا دارد از خدمات ارزنده جنابعالی و دیگر اعضاء تشکر نموده و به رسم یادبود این لوح ؛ تقدیم حضورتان می گردد . از خداوند متعال آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران گرامیتان در راستای خدمت هرچه بیشتر به نظام اسلامی ؛ زیر سایه پر برکت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مسئلت داریم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تقدیر-ستاد-احیا-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر-استان-از-مدیر-کل-تامین-اجتماعی-کردستان.bos