شماره: 282283 تاریخ : 1396/05/09-11:58:12

تفاهم‌نامه همکاری بین مدیریت اکتشاف و شرکت نفت فلات قاره امضاء شد

تفاهم‌نامه همکاری بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت فلات قاره توسط سید صالح هندی مدیر اکتشاف و حمید بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره در روز شنبه مورخ 1396/05/07 در سالن جلسات مدیریت اکتشاف به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی مدیریت اکتشاف، این تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، اطلاعات موجود، استعداد و توانمندی‌‌های طرفین تفاهم‌نامه، در حوزه همکاری‌های علمی، پژوهشی و عملیاتی بوده و همکاری‌های مشترک به‌منظور بهره‌مندی از تجربه، داده‌ها و اطلاعات، دانش و توانمندی فنی، امکانات، مطالعات و مشاهدات علمی در زمینه‌های زمین‌شناسی، ژئوفیزیک، ژئوشیمی، حفاری، مهندسی نفت، نقشه‌برداری،HSE ، آموزش و سایر موارد مورد توافق اجرا خواهد شد.

سید صالح هندی “مدیر اکتشاف” در این مراسم گفت: همه شرکت‌ها و مدیریت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران در جهت سهولت و انجام کار باکیفیت بالا و مطلوب تقسیم‌بندی شده‌اند و همگی جزء یک پیکر و حلقه‌های یک زنجیره و متعلق به شرکت مای نفت ایران است، بنابراین اجرای امور و تمامی مأموریت‌ها باید بیشترین سود و آورده را برای شرکت ملی نفت ایران رقم بزند.

وی در ادامه بیان کرد: در انجام یک پروژه، بالاخص در سطح ملی، شرکت‌ها و مدیریت‌های تابعه به نحوی دخیل می‌باشند، اما بسته به نوع پروژه، فقط تناسب و درصد حضورشان فرق می‌کند. لذا انجام اینگونه تفاهم‌نامه‌ها، ضمن رعایت و حفظ حریم‌ها و تخصص‌ها، همکاری خوب و کم‌هزینه در ترسیم اولویت‌های اکتشافی و نیازهای تولیدی را فراهم می‌آورد.

حمید بورد “مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره” نیز با استقبال از مفاد این تفاهم‌نامه گفت: اطمینان دارم با حمایت‌های آقای مهندس هندی، می‌توانیم با یک کارگروهی خوب، به یک هم‌افزایی و ارزش افزوده در پروژه‌ها برسیم.

وی همچنین ضمن اشاره به استقبال از تعامل‌های مناسب بین شرکت‌ها، گفت: برای انجام کارها باید نگاه تخصصی داشت، بطوری که هر پروژه را با ساز و کار مخصوص باید در جای خودش تعریف کرده تا بتوان با یک کار گروهی قوی و با هزینه کم‌تر و نتیجه بهتر، آن را انجام داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تفاهم‌نامه-همکاری-بین-مدیریت-اکتشاف-و-شرکت-نفت-فلات-قاره-امضاء-شد.bos