شماره: 214833 تاریخ : 1395/06/15-03:30:26

رئیس هیأت مدیره گروه هتل های هما خبر داد:

تفاهم نامه احداث هتل هما قزوین در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع به امضا رسید

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و رئیس هیأت مدیره گروه هتل های هما از امضای توافقنامه ای با شهرداری قزوین به منظور احداث هتل هما در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، دکتر عمیدالدین فهری اظهار داشت: این توافقنامه در حاشیه یازدهمین اجلاس شهرداران راه ابریشم و با توجه به رویکرد اصولی دولت تدبیر و امید و سازمان تأمین اجتماعی در توسعه گردشگری به امضا رسیده است.

وی با اشاره ایجاد هلدینگ گردشگری در سازمان تأمین اجتماعی، گفت:  42 میلیون نفر از اقشار مختلف کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند و این سازمان در راستای تحقق منافع ملی در توسعه زیرساختهای گردشگری و ایجاد شرایط مناسب برای خدمت به اقشار تحت پوشش نسبت به توسعه امکانات و زیرساختهای گردشگری اقدام می کند.

دکتر فهری با اشاره به برگزاری یازدهمین اجلاس شهرداران حوزه راه ابریشم در قزوین، گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که بین گروه هتل های هما و شهرداری قزوین به امضا رسید مقرر شد که شهرداری قزوین 30 هزار متر مربع زمین مناسب واقع در منطقه باراجین مقابل دانشگاه آزاد اسلامی که در محدوده منطقه مصوب طرح ویژه گردشگری قرار دارد را به منظور احداث هتل به گروه هتل های هما واگذار کند.

وی با بیان اینکه گروه هتل های هما برای تملک زمین و احداث ابنیه و تراکم مورد نیاز هزینه ای نمی پردازد، افزود: این پروژه به منظور ایجاد زیرساختهای مناسب در حوزه گردشگری به اجرا در می‌آید و امیدواریم با نهایی شدن این توافقنامه و انجام فرآیندهای قانونی لازم در دو مجموعه شهرداری قزوین و گروه هتل های هما همزمان با سفر رئیس جمهور به استان قزوین شاهد مراسم کلنگ زنی این پروژه باشیم.

لازم به ذکر است، یازدهمین اجلاس بین المللی شهرداران حوزه راه ابریشم با حضور مسئولین عالی رتبه کشوری و سفرای کشورهای خارجی در ایران و همچنین شهرداران شهرهای حوزه راه ابریشم از چندین کشور 13 الی 14 شهریور ماه در قزوین برگزار شد. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تفاهم-نامه-احداث-هتل-هما-قزوین-در-زمینی-به-مساحت-30-هزار-متر-مربع-به-امضا-رسید.bos