شماره: 354473 تاریخ : 1397/05/25-09:16:28

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی ایران:

تغییر در معاونت گردشگری به نفع سازمان و بخش خصوصی نیست/ نباید تلاش‌ها و زحمات محب خدایی را نادیده گرفت

حرمت‌الله رفیعی گفت: تغییر در معاونت گردشگری به‌نفع سازمان میراث‌فرهنگی و بخش خصوصی گردشگری نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، حرمت‌الله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی ایران امروز پنجشنبه 24 مرداد 97 گفت: محب‌خدایی از زمانی که در معاونت گردشگری کار خود را آغاز کرده برای ارتقای این بخش زحمات زیادی را متحمل شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات معاون گردشگری تعامل گسترده با بخش خصوصی بوده است به‌طوری‌که روسای انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی گردشگری در حال حاضر با معاون گردشگری جلسات ماهانه دارند و فرصت می‌یابند تا رو در رو مشکلات و مسائل را مورد بررسی قرار دهند.

رفیعی اضافه کرد: خوشبختانه معاون گردشگری در تمام تصمیم‌گیری‌ها از نظرات و پیشنهادهای بخش خصوصی نیز استفاده می کنند که این موضوع برای فعالان این حوزه بسیار مهم است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی ادامه داد: دایره فعالیت در معاونت گردشگری بسیار گسترده است و معاون گردشگری باید به صورت فازبندی‌شده مسائل این حوزه را بررسی و رفع کند.

وی گفت: نباید تلاش‌ها و زحمات معاون گردشگری را نادیده گرفت، محب خدایی پیش از معاونت در سازمان میراث فرهنگی، چهار سال در حوزه مرتبط با این بخش فعالیت کرده است و این موضوع یک شاخص مثبت او در قیاس با معاونان گردشگری پیشین سازمان است.

رفیعی اظهار کرد: امیدواریم شایعه تغییرات در معاونت گردشگری کذب باشد چراکه این تغییرات به نفع سازمان و بخش خصوصی گردشگری نیست و امیدواریم با حضور محب‌خدایی شاهد ارتقای معاونت گردشگری باشیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تغییر-در-معاونت-گردشگری-به-نفع-سازمان-و-بخش-خصوصی-نیست.bos