شماره: 449338 تاریخ : 1397/11/30-11:33:48

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

تغییر در فرایندهای حوزه درمان تامین اجتماعی مورد تاکید است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تغییر در فرایندها و تشکیلات حوزه درمان این سازمان با توجه به آی تی مورد تاکید است، گفت: باید فعالیت جدی در اصلاح این فرایندها انجام شود و روند قدیمی تغییر یابد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در چهل و هفتمین جلسه شورای مدیران درمان اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مراجعان فراوان مراکز درمانی تأمین اجتماعی، نیازمند یک بخش فناوری اطلاعات پیشرفته در این سازمان است.

دکتر درخشان از کارکنان و کارشناسان حوزه  فناوری اطلاعات خواست تا همچنان حرکتی رو به جلو داشته باشند و در جهت مشکلات موجود تلاش مضاعف نمایند.
وی افزود: بیشتر فعالیت های سازمانی، آی تی محور است و باید با ارائه ایده های جدید در گسترش آن کوشش کرد.
دکتر درخشان تصریح کرد: تامین اجتماعی در برخورداری از سیستم های ماشینی و الکترونیکی همواره یکی از سازمان های پیشتاز بوده است.
مهندس ونوس شکورنیاز معاون توسعه و پشتیبانی سیستم های کاربردی دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به  نرم افزار مدیریت عملکرد بازدیدهای دوره ای کارکنان درمان گفت: ارسال پیامک زمان بازدید، امکان پیگیری وضعیت ثبت و اقدامات انجام یافته، امکان استفاده از موبایل و تبلت، حذف کاغذ، امکان بررسی تغییرات انجام یافته، امکان بررسی زمانبندی و فرایند انجام کار، امکان ایجاد گروه های تخصصی در تالار گفتگو و امکان دسترسی تمامی همکاران به سامانه در سطوح تعریف شده، از مهمترین مزایای این سامانه است.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی دارای تنوع و تعدد خدمات به مردم است و در قیاس با دیگر سازمانها در کشور یکی از سازمان های موفق در فضای کسب و کار و درمان است.
وی اضافه کرد: طی چند سال اخیر به مدد نگاه مدیریتی سازمان، تحولات خوبی در حوزه آی تی انجام شده است و امیدواریم این نگاه مثبت به ایجاد تحولی بنیادین منجر شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تغییر-در-فرایندهای-حوزه-درمان-تامین-اجتماعی-مورد-تاکید-است.bos