شماره: 388898 تاریخ : 1397/07/21-01:14:16

تعامل و همکاری شورای هماهنگی سیستان و بلوچستان با علمای اهل سنت استان درجهت تبیین جایگاه بیمه

مسئولان شعب بیمه در استان سیستان و بلوچستان تلاش می کنند تا با دیدارهای گروهی و افزایش تعامل و همکاری به تبیین ج بیمه بین علمای اهل سنت و گسترش فرهنگ بیمه در استان بپردازند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، رضا فراهانی رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هماهنگی میان شرکت های بیمه و مراجع قضایی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این شورا بوده است، اظهار داشت: به دنبال همکاری میان علمای اهل سنت و شرکت های بیمه برای تبیین فرهنگ بیمه هستیم.

براساس این گزارش، شورای هماهنگی بیمه های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده است که در سال 97 قصد دارد که با پیگیری و برگزاری منظم و هماهنگ شورای عمومی روسای شرکت های بیمه استان، درجهت اهداف سندیکا حرکت پرشتابی را داشته باشد.

برهمین اساس این شورا سعی دارد درسال 97  پیگیری مجدانه ای درباره هماهنگی و همکاری با ادارات، سازمان ها و ارگان های دخیل در امور بیمه ای استان و تعامل هرچه بیشتر با رهبران دینی و مذهبی اهل سنت در استان درباره توجیه و تبیین جایگاه صنعت بیمه در دفاع از منافع و موقعیت های اجتماعی در بحران های ایجاد شده داشته باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تعامل-و-همکاری-شورای-هماهنگی-سیستان-و-بلوچستان-با-علمای-اهل-سنت-استان-درجهت-تبیین-جایگاه-بیمه.bos