شماره: 375460 تاریخ : 1397/06/10-04:31:15

تعامل میان صنعت بانکداری و پرداخت، فین‌تک‌ها و شهرداران در نشست «شهر هوشمند و پرداخت همراه»

مرکز فابا در سومین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، نشست «شهر هوشمند و پرداخت همراه» را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این نشست یکی از برنامه‌های جانبی ITE 2018 است که در آخرین روز برگزاری این رویداد، پنجشنبه 24 آبان سال جاری، میزبان فعالان صنعت بانکداری و پرداخت، شهرداران‌کلان‌شهرها و علاقه‌مندان خواهد بود.

 
تعامل دو سویه شهر هوشمند و صنعت بانکداری و پرداخت، ضرورتی حیاتی است. نشست شهر هوشمند و پرداخت همراه می‌خواهد به این پرسش‌ها پاسخ دهد که ابزارهای پرداخت به ویژه پرداخت موبایلی چه سهم و نقشی در این تعاملات و زیست هوشمند شهری دارد. تجربیات دنیا در این زمینه چیست؟ ما در کجای فرایند قرار داریم و چه بایدها و نبایدها در این میان وجود دارد؟
 
این موضوعات باید در چنین نشستی و در تعامل شهرداران و متخصصان صنعت بانکداری و پرداخت مورد بررسی قرار گیرد.      
 
محورهای این نشست عبارتند از: تجربه‌های داخلی و خارجی در این حوزه، چالش‌ها و راهکارهای گسترش روش‌های پرداخت موبایلی، نقش فین‌تک‌ها در ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر موبایل و چگونگی تنظیم روابط صنعت بانکداری و پرداخت، شهرداری‌ها و فین‌تک‌ها.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند. 
 
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران (ITE 2018)، بیست و دوم تا بیست چهارم آبان ماه سال جاری، در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تعامل-میان-صنعت-بانکداری-و-پرداخت-فین‌تک‌ها-و-شهرداران-در-نشست-شهر-هوشمند-و-پرداخت-همراه.bos