شماره: 495779 تاریخ : 1398/10/08-03:44:47

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان خبر داد:

تعامل با دستگاه قضا برای مبارزه با تخلفات و فساد

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از تعامل سازنده امور مالیاتی استان با دستگاه قضا برای مبارزه با تخلفات و فساد خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از امور مالیاتی کشور ، رسانه مالیاتی ایران، بی‌نیاز، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از ضرورت مقابله با فساد و فرار مالیاتی در استان خبر داد و گفت: مقابله با فساد و فرار مالیاتی زمینه را برای شفافیت و اعتمادسازی هرچه بیشتر به سیستم مالیاتی و تحقق درآمدهای مالی دولت فراهم می‌کند و در این زمینه نیازمند عزم ملی و مشارکت عمومی هستیم.


بی‌نیاز بیان کرد: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و فساد، یک دستگاه یا یک اداره به‌تنهایی قادر به انجام این امر خطیر نیست و لذا همکاری و نزدیکی هر چه بیشتر با سایر دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضائی استان می‌تواند از تضییع حقوق دولت جلوگیری به عمل آورد.


وی به‌ضرورت مشارکت مردم در پیشگیری از فساد اشاره کرد و افزود: حدود 40 درصد مفاسد و تخلفات دنیا از طریق گزارش فساد توسط مردم کشف می شود و بدون شک شفاف‌سازی زمینه ارتکاب بسیاری از جرائم را از بین خواهد برد.


بی نیاز در خاتمه از ضرورت همکاری با معاونت پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری استان خبر داد و گفت: تمام تلاش همکاران ما در بخش‌های مختلف این است که موارد مشکوک را شناسایی نموده و در این زمینه و سایر زمینه‌ها آمادگی خود را جهت مقابله با هرگونه فساد اداری اعلام می‌نماییم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تعامل-با-دستگاه-قضا-برای-مبارزه-با-تخلفات-و-فساد.bos