شماره: 200239 تاریخ : 1395/03/11-03:13:00

تشکیل ششمین جلسه کمیسیون فنی و قانونی در معاونت غذا و دارو تهران

جلسه‌ای باهدف بررسی صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها برگزار شد

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو تهران؛ دکتر تهمینه اکبر زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دبیر کمیسیون؛ هدف از برگزاری این جلسه را صدور پروانه‌های ساخت و تعیین تکلیف در خصوص موارد مطرح‌شده دانست و به همراه سایر اعضا کمیته به بررسی پرونده‌ها پرداخت.

در این نشست که باهدف صدور پروانه ساخت، صدور پروانه مسئول فنی و ابطال پروانه ساخت، بررسی نقشه و اتخاذ تصمیم در مورد آن‌ها برگزارمی گردد؛ دوازده مورد صدور پروانه ساخت مطرح و موافقت شد. یک مورد صدور پروانه مسئول فنی مطرح و موافقت گردید. با دو مورد شناسه نظارت کارگاهی موافقت گردید یک مورد پروانه مشاغل خانگی مطرح و مخالفت شد، یک مورد اصلاح پروانه بهره‌برداری مطرح و مورد موافقت قرار گرفت؛ و در پایان هفت فقره پرونده عدم انطباق مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شد.

توضیح اینکهکمیسیون بررسی و صدور پروانه‌های بهداشتی و عدم انطباق واحدهای تحت پوشش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران 8 خرداد 95 با حضور دکتر منان حاجی محمودی معون غذا و دارو، دکتر تهمینه اکبر زاده مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی ،دکتر امینی مدیر آزمایشگاه مواد غذایی آرایشی و بهداشتی و دارو و اعضای کمیسیون در محل دفتر معاونت غذا و دارو برگزار شد.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تشکیل-ششمین-جلسه-کمیسیون-فنی-و-قانونی-در-معاونت-غذا-و-دارو-تهران.bos