شماره: 522845 تاریخ : 1399/09/06-10:04:12

پیام وزیر نیرو به مناسبت هفته بسیج:

تشکیل بسیج از شاخص ترین نمودهای اهتمام به نقش فعال مردم در صحنه های انقلاب است

وزیر نیرو گفت: تشکیل بسیج مردمی از جمله شاخص ترین نمودهای توجه و اهتمام به نقش و حضور فعالانه آحاد مردم در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی به شمار می رود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو (پاون)، «رضا اردکانیان» در پیامی به مناسبت هفته بسیج افزود: این مهم بیانگر ضرورت همیشگی وجود پشتوانه مردمی برای حفظ و صیانت از آرمان های والای انقلاب است که بسیج عزیز همواره در این امر پیشگام بوده است.
وی با تبریک چهل و یکمین سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) مبنی بر تشکیل نیروی مردمی و بسیج به بسیجیان گفت: آنچه تاکنون موجب تحقق اهداف و برنامه های وزارت نیرو با اجرای مباهات آمیز طرح های بزرگ آب، برق و فاضلاب در اقصی نقاط میهن عزیزمان شده وجود تفکر جهادی و روحیه بسیجی حاکم بر آحاد همکاران سختکوش، متعهد و خدوم مجموعه بزرگ صنعت آب و برق است.
اردکانیان تاکید کرد: از این رو، انتظار می رود بسیج وزارت نیرو با ساز و کاری هوشمندانه و تاثیرگذار بیش از پیش اهتمام لازم در بسط و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی که همانا ارتقای همبستگی، مسئولیت پذیری، فداکاری و نهادینه سازی رویکرد کار جهادی و انقلابی در صحنه های تلاش و خدمت شایسته به مردم ایران و افزایش کارآمدی هرچه بیشتر صنعت است را وجهه همت خود قرار دهد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تشکیل-بسیج-از-شاخص-ترین-نمودهای-اهتمام-به-نقش-فعال-مردم-در-صحنه-های-انقلاب-است.bos