شماره: 315601 تاریخ : 1396/11/28-04:38:24

تسویه بدهی دولت به بخش‌های خصوصی و تعاونی از محل واگذاری

نمایندگان مردم در خانه ملت موافقت کردند که تسویه بدهی دولت به بخش های خصوصی و تعاونی از محل واگذاری اموال و دارایی ها متعلق به دولت و موسسات و شرکت های دولتی انجام شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازخانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس در جریان بررسی جزییات بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 97 با بند الف تبصره 2 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس این گزارش در بند الف تبصره 2 این لایحه آمده است: به دولت اجازه داده می شود که در سال 1397، مصارف مربوط به واگذاری بنگاه های دولتی موضوع جزء (2)‌ بند (د) سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی مصوب یک خرداد 84 را از طریق جدول شماره (13) این قانون و بدهی خود به بخش های خصوصی و تعاونی، نهادهای عمومی غیر دولتی را از محل واگذاری اموال و دارایی ها و سهم الشرکه که متعلق به دول و موسسات و شرکت های دولتی را از طریق جدول شماره 18 این قانون پرداخت کند.

همچنین در بند 2  آمده است: بدهی دولت به بخش های خصوصی و تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی را از محل واگذاری اموال و دارایی ها و سهم الشرکه متعلق به دولت و موسسات و شرکت های دولتی از طریق جدول شماره 18 این قانون قابل پرداخت است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تسویه-بدهی-دولت-به-بخش‌های-خصوصی-و-تعاونی-از-محل-واگذاری.bos