شماره: 282893 تاریخ : 1396/05/23-07:16:00

یادداشت

تسلط «آذری جهرمی» در حوزه تعاملات بین المللی مشهود است

مهندس محتشمی قائم مقام وزیر در امور بین الملل، درباره وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: مهندس جهرمی با دانش گسترده و تخصص فنی و همزمان با آگاهی از فضا و روابط بین المللی و تسلط به ابزار این تعامل از جمله دانش محاوره و بیان تخصصی، همواره در همکاری های حوزه بین المللی، تأثیرگذار بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس مهدی محتشمی در یادداشتی نوشت:

بی شک تعاملات بین المللی در حوزه ICT و برقراری روابط موثر در راستای انتقال تکنولوژی و فراهم کردن بازار محصولات و تولیدات نرم افزاری و سخت افزاری در بازارهای هدف، یکی از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری است که در توسعه زیرساخت های آن نقش تأثیرگذاری ایفا می کند و در ظرف چهار سال گذشته با حضور دکتر واعظی ، تا حدود زیادی حاصل شده است و نقش مهندس آذریجهرمی در حصول این ظرفیت ها بسیار موثر و تعیین کننده بوده است.

مهندس جهرمی با دانش گسترده و تخصص فنی و همزمان با آگاهی از فضا و روابط بین المللی و تسلط به ابزار این تعامل، از جمله دانش محاوره و بیان تخصصی همواره در همکاری های حوزه بین المللی تأثیرگذار بوده و موفق به تأمین مصالح و منافع حوزه ICT بوده اند. در طی این مدت ایشان به عنوان ریاست کمیته های تخصصی کمیسیونهای مشترک ایران با کشورهای مختلف از جمله روسیه و عراق و جمهوری آذربایجان و همچنین حضور در سازمانهای تخصصی ITU،UPUشایستگی خود را به اثبات رسانده است.

یقیناً ظرفیت فراوان همراه با تسلط و دانش فنی و تخصصی در کنار انگیزه های جوانی، چنین دستاوردهایی را فراهم کرده است. انتخاب شایسته دکتر روحانی و انتظار رأی قاطع و بالای مجلس شورای اسلامی به این فرزند خدوم ملت دورنمای امیدوار کننده ای را در توسعه فناوری اطلاعات در کشور و همچنین تأمین نیازمندیهای کشور از جمله تقویت بخش خصوصی فراهم می کند.



مهندس مهدی محتشمی
قائم مقام وزیر ارتباطات در امور بین الملل


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تسلط-اذری-جهرمی-در-حوزه-تعاملات-بین-المللی-مشهود-است.bos