شماره: 421307 تاریخ : 1397/08/22-04:03:13

تراکنش در طول بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

دکتر بیات با تاکید بر هم عرض نبودن نمایشگاه تراکنش با بانکداری الکترونیک گفت: نمایشگاه تراکنش در طول بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، در آیین افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران محمد مراد بیات رئیس مرکز فابا گفت: شعار بس است، اعتقاد به آرمان و مطلوب است و برگزاری این نمایشگاه تلاش و خرد جمعی را می طلبد.

وی اظهار کرد: بر اساس مدل هزاره سوم توسعه ما باید بخش خصوصی باشد و بخش دولتی باید به مدیریت بپردازد، لذا قطعا میدان را باید برای بخش خصوصی باز کرد.

مدیر مرکز فابا افزود: امروز باید از بانکداری الکترونیک به بانکداری دیجیتال رسید و همچنین برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها در چنین سالی با اتفاق‌های رخ داده تاکنون ریسک بزرگی بوده است.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: شرکت‌های خارجی که قرار بود در این نمایشگاه شرکت کنند بخاطر مشکلات بین المللی پیش رو، از حضور در این نمایشگاه صرف نظر کردند و این مهم محقق نشد.

 بیات ضمن رد ایرادهای وارده نسبت به برگزاری نمایشگاه تراکنش در کنار نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت اظهار کرد: مرکز فابا هم عرض با نمایشگاه بانکداری الکترونیک نیست بلکه این 2 رویداد در طول هم حرکت می‌کنند و اعتقاد ما این است که برگزاری نمایشگاه فناوری‌های پرداخت 1 بار در سال کم است و باید 2 مرتبه در سال برگزار گردد که این دو نمایشگاه در حوزه پرداخت برگزار می گردد با توجه به اینکه پژوهشکده پولی و بانکی از حریم‌های خود فراتر رفته و به حوزه کسب و کارها نیز وارد شده است.

 وی تصریح کرد: این نمایشگاه رغیب بانک‌ها نیست بلکه در تعامل و همکاری با آنها گام بر میدارد.

 

چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 22 تا 24 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو در حال برگزاری است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تراکنش-در-طول-بانکداری-الکترونیک-و-نظام-های-پرداخت.bos