شماره: 267385 تاریخ : 1395/12/08-04:32:44

تذکرات نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

تذکر 54 نماینده به چهار وزیر برای تسریع در کنترل و بستن مرزهای غیرمجاز آبی و خاکی

54 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای کشور، دفاع، خارجه و اطلاعات در خصوص تسریع در کنترل و بستن مرزهای غیر مجاز آبی و خاکی برای جلوگیری از واردات اسلحه و مهمات و مشروبات و تردد افراد و احزاب منحله و تروریست ها تذکر دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسوولان اجرایی کشور را در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس قرائت کرد.

نادرقاضی پور و علیرضا محجوب به اتفاق 52 نفر از نمایندگان مردم در مجلس به وزرای کشور و دفاع و خارجه و اطلاعات درخصوص تسریع درکنترل و بستن مرزهای غیرمجاز آبی و خاکی برای جلوگیری از واردات اسلحه و مهمات و مشروبات و تردد افراد و احزاب منحله و تروریست ها تذکر دادند.
ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت یارانه کشمش باغداران بناب تذکر داد.
وقف چی،کوسه غراوی،داوود محمدی نمایندگان مجلس به وزیر محترم آموزش و پرورش در خصوص تاخیر در پرداخت حق التدریسی ها، اضافه کاری فرهنگیان و عوامل اجرایی دراستان های کشور و تلاش برای پرداخت آن ها تذکر داد.
ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به همراه نمایندگان دیگر استان گیلان ؛حسنی، لاهوتی، قربانی، خسته بند، دلخوش، شکری و عباسی به وزیر کشاورزی در خصوص عدم پرداخت بهای چای سبز به چایکاران تذکر دادند.
محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین درمجلس به رئیس جمهور در خصوص رفتار غیرقانونی و ضعف مدیریت در سازمان استاندارد تذکر دادند.
سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جابه جایی نامناسب و بد موقع مدیر سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه درحالی که نزدیک به پایان سال و انتخابات ریاست جمهوری هستیم تذکر داد.
عبدالغفور ایران نژاد نماینده چابهار و نیک شهر به وزیر نیرو به علت اینکه با وجود گذشت یک ماه و نیم از بارندگی در منطقه آب برخی از روستاها در منطقه قطع می باشد و مشکل در خط انتقال برق منطقه تذکر داد.
احمدی لاشکی نماینده نوشهر به وزیر کشور در خصوص اینکه علیرغم گذشت بیش از 12 سال از زلزله روستاهای منجیل، مردم این منطقه همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند و استانداری اقدامات لازم را انجام نداده بنابراین پیگیری های لازم صورت گیرد تذکر داد.
بشیر خالقی،صدیف بدری،رضا کریمی،سید رضا خاتمی،رضا علیزاده، احمد بیگدلی، همایون هاشمی، محمد حسین فرهنگی، سید حمایت میرزاده، حیدرعلی عابدی، محمدرضا منصوری و منصور قربانی نمایندگان مجلس به وزیر اقتصاد درخصوص موسسات کاسپین، فرشتگان و ثامن الحجج (ع) که با استناد بانک مرکزی مجوز داشته اند، چاره اندیشی شود تذکر دادند.
جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیرتعاون درخصوص نابسامانی شدید در مدیریت مسکن مهر و تعاونی ها و همچنین به وزیر کشور در خصوص رسیدگی به وضعیت روستاهای حوزه انتخابیه تذکر داد.
کوروش کرم پور نماینده فیروزآباد به رئیس جمهور در خصوص توزیع ناعادلانه خسارات ناشی از سیل اخیر در استان فارس تذکر داد.
شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر به وزرای نیرو و تعاون در خصوص اعزام هیات جهت رسیدگی به وضعیت نامناسب خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد که سیل اخیر موجب تخریب منازل آن ها شده است تذکر داد.
داوود محمدی نماینده قزوین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت جذب نیروهای خدماتی که بیش از 7 سال است در این مورد اقدامی نشده است، تذکر داد.
جمشید جعفرپور نماینده لارستان به وزیر اقتصاد در خصوص علت صدور مجوز احتمالی به موسسات مالی ثامن الحجج (ع) و کاسپین و عدم نظارت بر توانمندی مالی این موسسات که باعث از دست رفتن دارایی جمع کثیری از هموطنان شده است بنابراین باید در بازگرداندن اموال مالباختگان تسریع شود و همچنین تذکر به رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به خسارت دیدگان بارندگی های شدید و سیل زدگان تذکر داد.
محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از پر کردن چاه های آب و همچنین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در تکمیل مدارس در حال ساخت بوکان تذکر داد.
کواکبیان نماینده تهران به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم واگذاری یک دستگاه برف روب به پردیس تذکر داد.
شریعت نژاد نماینده تنکابن به رئیس جمهور در خصوص تعیین تکلیف سازمان مسئول ساماندهی سواحل استان مازندران و همچنین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت تعطیلی ساخت بیمارستان فوق تخصصی تنکابن تذکر داد.

ستاد بحران برای سیل بوشهر تشکیل و به این استان سفر کنند
کمال الدین شهریاری نماینده بوشهر در تذکری شفاهی گفت: سیل اخیر بوشهر باعث آسیب های زیادی در زمینه زیر ساخت های مواصلاتی روستاها و دام های عشایر شد، به طوری که کشاورزان مستضعف همه دارایی خود را در این سه روزه از دست دادند. 
وی با تذکر به وزارت نیرو و کشور از ستاد بحران خواست هر چه سریعتر در راستای رسیدگی به وضعیت مردم بوشهر تشکیل و به این استان سفر کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تذکر-54-نماینده-به-چهار-وزیر-برای-تسریع-در-کنترل-و-بستن-مرزهای-غیرمجاز-ابی-و-خاکی.bos