شماره: 226831 تاریخ : 1395/07/25-10:02:17

رئیس اتاق ایران مطرح کرد:

تدوین دستور کار تعهد دولت به پاسخگویی

رئیس اتاق بازرگانی ایران خواستار کارآمدتر شدن شورا گفتگوی دولت و بخش خصوصی شد و گفت: یکی از اقدامات جدید اتاق در دوره پسابرجام، تهیه دستور کاری است که دولت را متعهد به پاسخگویی نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,غلامحسین شافعی در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، با بیان اینکه برنامه دوره هشتم به تصویب هیات رئیسه رسیده است، گفت: نیازمند توانمندسازی بخش خصوصی و تاثیرگذاری بر سیاست گذاری های دولت هسیتم.

 رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهارداشت:‌ اتاق با پیگیری سیاست های هوشمندانه سهم خود را در رونق کسب و کارهای خصوصی بر عهده می گیرد و صدای اتاق نباید آلوده به رانت و منافع گروه های خاص باشد.

 وی با تاکید بر لزوم ایجاد ثبات در بنگاه های اقتصادی، از کارآمدتر شدن شورا گفتگوی دولت و بخش خصوصی سخن گفت و افزود: رشد اقتصاد نیازمند سرمایه گذاری و امنیت اقتصادی است.

 شافعی با اشاره به اینکه دولت ها با وعده رشد اقتصادی روی کار آمده ولی برعکس عمل می کنند، افزود: رئیس جمهور اعتقاد کامل به تقویت بخش خصوصی دارد ولی در عمل اتفاق خاصی نمی افتد.

 رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به لزوم پایبندی دولت به تعهدات خود گفت: از اقدامات جدید اتاق در دوره پسا برجام، تهیه دستور کاری است که دولت را متعهد به پاسخگویی نماید.

 شافعی افزود: نقشه راه توانمندسازی بخش خصوصی باید تهیه و اجرا شود و در مسیر کاهش موانع تولید و اشتغالزایی حرکت صورت پذیرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تدوین-دستور-کار-تعهد-دولت-به-پاسخگویی.bos