شماره: 326956 تاریخ : 1396/12/26-04:07:53

تدوین تفاهنامه همکاری میان فابا و دانشگاه تربیت مدرس

مرکز فابا و مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس، تفاهم‌‌‌نامه همکاری دو جانبه را تدوین کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این پیش‌نویس در نشست حضوری به تایید دکتر محمدمراد بیات، مدیرعامل فابا و دکتر علیرضا جلالی‌فراهانی و دکتر طاهره صاحب، نمایندگان مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس رسید.

سند مورد اشاره با توجه به نقش موثر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی در طراحی، اصلاح و ارتقاء سیاست‌ها و نظام‌های اجرایی، فنی و مدیریتی سازمان‌ها و بنگاه‌ها در عرصه‌های گوناگون و جایگاه فابا به عنوان نهادی با ماموریت توسعه پایدار و همه‌جانبه بانکداری نوین و با هدف تقویت رابطه میان صنعت و دانشگاه منعقد شد. 

محورهای همکاری‌ دو مرکز عبارتند از «مشارکت در تامین محتوا برای نشریات هر یک از دو طرف»، «برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها و دوره‌های آموزشی تخصصی» و «بهره‌گیری از شبکه ارتباطات داخلی و بین‌المللی برای دعوت از متخصصان به منظور حضور در رخدادهای کلیدی» همانند نمایشگاه تراکنش ایران.

انجام پروژه‌های مطالعاتی، تحقیقات کاربردی و اجرایی و ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های نظیر کلان‌داده، رایانش ابری، اینترنت اشیاء، رایانش شناختی، هوش مصنوعی، هوش تجاری، روندهای موثر بر صنعت بانکداری و پرداخت، بلاک‌چین و کریپتوکارنسی و تحول دیجیتال از محورهای این همکاری است. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تدوین-تفاهنامه-همکاری-میان-فابا-و-دانشگاه-تربیت-مدرس.bos