شماره: 253480 تاریخ : 1395/10/12-02:58:47

تخفیف 50 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی برای بازنشستگان

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، از تخفیف 50 درصدی هتل ها و مراکز اقامتی زیرپوشش این شرکت برای تمام بازنشستگان دولت و تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهرداد تاوتلی، با اشاره به اینکه سهامداران اصلی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری و تامین اجتماعی هستند، گفت:این شرکت 64 هتل و مرکز اقامتی در24 استان کشور دراختیار دارد که بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی می توانند از آن ها استفاده کنند.

تاوتلی اظهارکرد: بازنشستگان متقاضی می توانند از امروز با ارائه کارت شناسایی و تماس با شماره تلفن 42643 برای رزرو هتل و استفاده از مکان های اقامتی موجود، بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه پذیرایی و غذای بازنشستگان و مستمری بگیران نیز مشمول تخفیف 20 درصدی است، افزود: در این طرح مدیران هتل ها، حق دریافت سرویس 15 درصدی برای غذا را از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی ندارند.
تاوتلی با بیان اینکه ارتقای کیفیت و خدمات هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی از برنامه های امسال و سال آینده است، گفت: براساس برنامه زمان بندی شده، قرار است استاندارد هر کدام از هتل های تحت پوشش، تا یک ستاره واقعی افزایش پیدا کند.
وی ازساخت پنج هتل 5 ستاره در شهرهای یاسوج، شیراز، اصفهان، رامسر و نوشهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: ساخت هتل های 5 ستاره در پنج استان کشور تا سال 98 به پایان برسد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تخفیف-50-درصدی-هتل-ها-و-مراکز-اقامتی-برای-بازنشستگان.bos