شماره: 266096 تاریخ : 1395/11/16-02:47:45

تخصیص بودجه های اشتغال در سال 96 با گرایش تعاون است

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تخصیص بودجه اشتغال در سال 96 با گرایش تعاون است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر علی ربیعی در  نشستی  با حضور مهندس کلانتری معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون ، دکتر ابراهیم صادقی فر سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان بخش تعاون درکشور در محل وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی برگزار شد در جریان مسائل ،مشکلات و پیشنهادهای مدیران عامل اتحادیه ها و تعاونی ها و اتاق تعاون قرار گرفت.

وی از فعالان حوزه تعاون خواست تا فعالیت های خود را در اشکال جدید و به سمت زمینه های جذابی نظیر گردشگری ،فن آوری اطلاعات و ارتباطات و ... با تعداد اعضای بیشتر، فعال تر و پویا تر و خلاقانه تر پیش ببرند.

دکتر ربیعی اشاره کرد : خوشبختانه  حوزه  تعاون جایگاه خود را پیدا کرده و در حال حاضر تعاون در کشور ما به یک بلوغ رسیده است .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تکرار این نشست در ماه آینده شد و گفت : بخش تعاون باید با تعامل با دانشگاه ها ، فعالیت های علمی و استفاده از نخبگان و  پیش بران متخصص همراه شود تا به نتایج مطلوب برسد . 

دکترربیعی تصریح کرد : دولت دکتر روحانی رویکرد مناسبی  نسبت به بخش تعاون دارد و در هیچ دورانی به این اندازه ارتباط نزدیکی میان بخش های دولتی و تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق تعاون برقرار نبوده است .

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار گفت و گوهای نخبه محور و تقویت تالار گفت و گوی تعاون شد و افزود : تعاونی ها در میان مردم  همواره خوش نام هستند و می توان از این مزیت برای رشد آن ها استفاده کرد . 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تخصیص-بودجه-های-اشتغال-در-سال-96-با-گرایش-تعاون-است.bos