شماره: 517736 تاریخ : 1399/05/22-05:45:33

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران:

تخصصی کردن گزارش های رسیدگی، به افزایش عدالت مالیاتی می انجامد

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با تأکید بر اهمیت کیفیت گزارش های رسیدگی، تخصصی کردن آنها را از پایه های اصلی جهت گسترش عدالت مالیاتی دانست.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، محمدرضا نوری، رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران در جمع مدیران کل امور مالیاتی شهر و استان تهران به پراکندگی مشاغل خاص در مناطق مختلف تهران اشاره کرد و محدودیت دسترسی به اطلاعات کافی را یکی از دشواری های امر رسیدگی به پرونده های مالیاتی عنوان نمود.
وی امور رسیدگی و کارشناسی را به منظور تعیین مالیات واقعی مودیان، بسیار با اهمیت عنوان کرد و از ادارات کل خواست ضمن توجه ویژه به مشاغل خاص، الگوی مناسب از کیفیت گزارش های رسیدگی را در دسترس همکاران دیگر قرار دهند تا بتوانیم در آینده ای نزدیک و با اعمال وحدت رویه، گزارش مطلوبی از مشاغل خاص و غیر خاص داشته باشیم.
رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران در ادامه به روند کند مالیات ستانی در روزهای ابتدایی هرماه اشاره کرد و از همکاران خواست به نحوی برنامه ریزی نمایند تا در روزهای پایانی هرماه با انباشت کار در مجموعه مواجه نشده و هر دو وظیفه یعنی رسیدگی و وصول را در طی ماه به صورت یکنواخت و با تمرکز کافی بر برنامه ریزی های صورت گرفته انجام دهند.
نوری در پایان با تقدیر از تمامی همکاران شهر و استان تهران، تحقق درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی را مرهون تلاش های بی منت آنان دانست و با اشاره به وضعیت آزاردهنده کنونی جامعه به جهت انتشار ویروس کرونا از مدیران کل خواست تا حفظ سلامتی همکاران و مودیان را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و در انجام پروتکل های بهداشتی به جد کوشا باشند تا بتوان با حفظ سرمایه های اصلی سازمان که همانا همکاران کوشا و مودیان وظیفه شناس هستند، این روزهای دشوار را به نحو مطلوبی سپری کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تخصصی-کردن-گزارش-های-رسیدگی-به-افزایش-عدالت-مالیاتی-می-انجامد.bos