شماره: 349218 تاریخ : 1397/02/30-01:14:37

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد:

تحول و بازنگریفرآیندهای کسب‌وکار ؛ راه‌حل برند شدن شرکت ملی گاز ایران

راه‌حل برندشدن شرکت ملی گاز ایران، ایجاد چابکی و سرآمدی عملیات بر مبنای تحول و بازنگری فرآیندهای کسب ‌و کار توأم با ارزش آفرینی اقتصادی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، روح الله نوریان مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران، در دهمین جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های پالایش گاز که با هدف بیان چالش‌ها، انتظارات و نیازمندی‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات از سوی واحدهای کسب‌و کار به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، استراتژی‌های فاوا را منطبق با اسناد بالادستی، برنامه ششم توسعه و چشم‌انداز 1404 شرکت ملی گاز ایران تشریح کرد و شرط حاکمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کسب‌ و کار را استفاده از مزایای انقلاب چهارم صنعتی و IOT در صنعت گاز برشمرد. 

به گفته نوریان، تحقق دستیابی به برنامه‌های اجرایی در گرو اتصال امن و آنلاین به داده‌های صنعتی است.
در ادامه این جلسه، سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، لزوم هوشمند کردن سیستم‌های کسب‌و کار را مهم برشمرد و گفت: انتظار بنگاه‌های اقتصادی از فناوری اطلاعات، ایجاد پایداری تولید در سه مؤلفه اقتصادی، زیست‌محیطی و مسئولیت‌های اجتماعی در بستر ICT است.
وی همچنین خواستار افزایش بهره‌وری و کاهش اتلافات با راه‌حل هوشمندسازی فرآیندهای صنعتی و به وجودآوری سیستم‌های جامعی که بعنوان مشاور، در اختیار تمامی رده‌های سازمان از اپراتورهای سایت تا مدیران ارشد سازمان باشند، شد.
منبتی تصریح کرد: تحلیل محتوایی مدیریت دانش و اتخاذ تصمیمات پیشگیرانه، بهبود و انتقال دانش فنی و مهندسی به سازمان‌های دیگر، شایسته‌سالاری و احقاق حق کارکنان از طریق به وجود آوری سیستم‌های هوشمند شایسته‌سالاری، کاهش اضطراب‌های تولید، به‌کارگیری مؤلفه‌های شبکه‌ای در تصمیمات، بهبود سلامت اداری و ایجاد ارزش افزوده بر بستر ICT، ازجمله انتظاراتی است که واحدهای کسب‌وکار خواستار تحقق آن هستند.
در پایان، ضمن تشکیل جلسه تخصصی شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های پالایش گاز از دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد رونمایی شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تحول-و-بازنگری-فرایندهای-کسب‌وکار؛-راه‌حل-برند-شدن-شرکت-ملی-گاز-ایران.bos