شماره: 445973 تاریخ : 1397/10/25-09:58:49

سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی:

تحقق اهداف مالیاتی در گرو حمایت از تولید است

سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی، ضمن تأکید بر ضرورت رفع موانع تولید در استان گفت: تحقق اهداف مالیاتی در گرو حمایت از تولید است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، حسن کوماسی، سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی با بیان اینکه مودی مداری و رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های این دستگاه اجرایی است، افزود: برای افزایش تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی، زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مهیا شده است.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید، بر رعایت قانون در عین تسهیل امور اشاره کرد و اظهار داشت: اگر به دنبال سهم بزرگ‌تری از مالیات هستیم، باید از تولید حمایت کرده و دید توسعه‌گرا در این زمینه داشته باشیم.

کوماسی با اشاره به مودی محوری و محوریت اطلاعات اقتصادی در تعیین مالیات قابل پرداخت مودی در سیستم‌های جدید مالیاتی گفت: تغییر مقررات و زیرساخت‌های مالیاتی در کنار مولفه مهمی چون تغییر نگرش کارکنان و هماهنگی آنان با ساختار جدید است که نتایج موردنظر را در پی خواهد داشت .

وی با بیان اینکه شفافیت در بیان دیدگاه‌ها و وجود فضای نقد در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: شفاف‌سازی و ایجاد انگیزه بیشتر در همکاران نیازمند نبود اجحاف، شایسته‌سالاری و سازمان‌دهی منطقی نیروهاست.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی در پایان گفت: تلاش برای صیانت از سلامت اداری و اخلاقی با تکیه بر رعایت اخلاق و احترام متقابل به همکاران و مودیان مالیاتی از اولویت‌ها و برنامه‌های جاری اداره کل است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تحقق-اهداف-مالیاتی-در-گرو-حمایت-از-تولید-است.bos