شماره: 189647 تاریخ : 1395/02/27-03:40:31

تجلیل مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران از کارکنان روابط‌عمومی

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران، امروز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه؛ روز ملی روابط عمومی و ارتباطات با حضور در جمع کارکنان روابط‌عمومی این بانک ضمن تبریک این روز، از زحمات و تلاش های آنان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره ضمن تبریک این روز تصریح کرد: همکاران روابط عمومی، کارکنان زحمتکشی هستند و به خوبی توانسته‌اند دستاوردها و اقدامات را به مردم منعکس کنند.

دکتر فرحی مدیرعامل نیز با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: عملکرد همکاران روابط عمومی در معرفی بانک و خدمات آن بسیار مؤثر و پررنگ بوده که این نشان از تخصص، ذوق و سلیقه آنان و تعهد و تعصب سازمانی آنان است.
وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در ساختار بانک و رفع ابهامات قانونی و گستره فعالیت‌های آن، قطعاً وظایف و مسئولیت‌های روابط عمومی در برجسته‌سازی این مهم بیش از پیش خواهد بود.
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره در جمع کارکنان روابط عمومی با تبریک این روز و تقدیر از زحمات و تلاش‌های آنان در معرفی بانک و خدمات آن بر استفاده آگاهانه از شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد. 
همچنین سیدرحمان حسین پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی با تجلیل از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به کارکنان اداره‌کل روابط عمومی از زحمات و تلاش‌های آنان تقدیر کرد. 
گفتنی است: مشاوران و کارکنان روابط عمومی نیز ضمن تقدیر از توجه و نگاه ویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره به روابط عمومی، دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان داشتند.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تجلیل-مدیرعامل-و-اعضای-هیات-مدیره-پست‌بانک‌ایران-از-کارکنان-روابط‌عمومی.bos