شماره: 266806 تاریخ : 1395/11/27-10:36:06

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک، با آرمان های انقلاب

مدیران وکارکنان بانک مهر اقتصاد همگام با اقشار مختلف مردمِ سراسر کشور با حضور راهپیمایی سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران بانک مهر اقتصاد؛ محمداکبری_ معاون پشتیبانی و مهندسی  بانک_ با در حاشیه مراسم راهپیمایی22 بهمن تهران، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مردم ایران همواره با شرکت در این مراسم با شکوه نشان داده اند که از ایده ها و آرمان های انقلاب شان عقب نشینی نکرده اند و همواره پشتیبان کشور و ولایت فقیه هستند.

اکبری در ادامه افزود: امسال هم به دلیل دشمنی های عیان جبهه استکبار، ضرورت حضور باشکوه مردم بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شد و حضور میلیونی مردم نشانگر این است  که انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمنی ها و تهدیدات مقاوم و استوار است.

منصور شیخ الاسلامی _ مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک_ نیز با حضور در این مراسم با اشاره به برنامه های بانک مهر اقتصاد در ایام مبارک دهه فجر گفت: این بانک با اجرای مراسم و برنامه های متنوع فرهنگی تلاش دارد در جهت تحکیم همبستگی ملی، انتقال هنرمندانه و خلاقانه پیام انقلاب اسلامی و تقویت مشارکت‌های مردمی، در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن سهیم باشد.

شیخ الاسلامی در ادامه بیان داشت: کارکنان بانک مهر اقتصاد، همگام با مردم  انقلابی و همیشه در صحنه کشور با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن? در خلق حماسه ای دیگر در دفاع از آرمان های انقلاب، امام و مقام معظم رهبری و شهدا مشارکت کردند.

گفتنی است بانک مهر اقتصاد با ایجاد غرفه های فرهنگی در مقابل شعبه خیابان آزادی و اجرای برنامه هایی چون گریم کودکان و اهدای هدایای تبلیغاتی، پذیرای راهپیمایان میلیونی مراسم گرامیداشت 22 بهمن بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تجدید-میثاق-مدیران-و-کارکنان-بانک-با-ارمان-های-انقلاب.bos