شماره: 303923 تاریخ : 1396/06/19-04:52:31

تبیین و تدوین راهبرد عملیاتی ثامن

معاون امور بانکی موسسه اعتباری ثامن از تبیین و تدوین راهبرد عملیاتی ثامن با توجه به چارچوب اقدامات اجرایی و تلاش‌های مطالعاتی و سیاست‌گذاری داخلی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، عیسی قهرمان چابک در جمع کارکنان خوزستان با اشاره به اهمیت بحث مطالبات افزود: برای حل مشکل معوقات باید کمیته‌های استانی با برگزاری منظم جلسات خود بدهی‌های معوق را تا حصول نتیجه پیگیری و وصول کنند.

قهرمانی افزایش سهم ثامن از بازار پولی و مالی را با توجه به حضور نیروهای جوان، متخصص و زبده ثامن دور از دسترس ندانست و گفت:بی شک مشتری مداری، بینش و استراتژی مناسب مدیریتی و انسجام بین مدیران ارشد و بدنه ثامن ، ارتقای جایگاه ثامن در نظام بانکی به‌راحتی امکان‌پذیر است.

وی وصول مطالبات و جذب منابع را موجب کاهش ریسک نقدینگی و اعتباری دانست و از روسای شعب خواست به شکل جدی با تشکیل تیم‌های مطالباتی آمار مطالبات را کاهش دهند.

محمدعلی  عسگری مدیر امور شعب ناحیه چهار در این بازدید و در جمع کارکنان با تشکر از تلاش همکاران گفت: عدم توجه به شایعات خصوصاً در فضای مجازی ، پول گذاری خودپردازها، جذب منابع جدید و برخورد مناسب با مشتریان از اهمیت بالای برخوردار است.

عسگری با تأکید بر حرکت تیمی برای وصول مطالبات از روسای شعب خواست با دعوت مشتریان و مذاکره برابر دستورالعمل‌های موجود همراهی لازم با مشتری را به‌منظور وصول معوقات در دستور کار قرار دهید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تبیین-و-تدوین-راهبرد-عملیاتی-ثامن.bos