شماره: 542890 تاریخ : 1399/10/07-03:09:04

تبدیل بانک مهر ایران به بانک تمام هوشمند و دیجیتالی

عیسی امامی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از فراهم شدن امکانات و تجهیزات ساختاری برای تبدیل شدن به بانک تمام هوشمند و دیجیتالی خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک مهر ایران، امامی در بازدید از شعب و سرپرستی استان همدان ضمن اشاره به خدمت صادقانه و بی منت کارکنان بانک در ارائه خدمت به مشتریان، اظهار کرد: نوع خدمات دهی به مشتریان باید به گونه ای باشد که حداکثر خدمات با صرف کمترین زمان ممکن ارائه شود.

وی تصریح کرد: آموزش نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان سازمانی می تواند نقش به سزایی در خلاقیت، نوآوری و کیفیت مطلوب خدمات رسانی به مشتریان در کنار ابزار خدمات نوین بانکی داشته باشد.

امامی بیان داشت: نخستین موضوع در اقتصاد هوشمند، شفافیت است که بانک مهر ایران برای رسیدن به یک بانک تمام الکترونیک و هوشمند، از سامانه ها و ابزارهایی از جمله میعاد، تهیه اسناد و فرم های دیجیتالی، آرشیو الکترونیکی اسناد، اتصال به سامانه ثبت احوال و احراز هویت بیومتریک، پدهای امضای الکترونیک مشتریان، داشبورد ارزیابی عملکرد شعب و اتوماسیون اداری و... استفاده کرده است.

همچنین در این بازدید یوسف نجدی، مدیر امور استان های بانک مهر ایران بیان داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به عنوان یک بانک تمام هوشمند همه نرم افزارهای بانک به روز و در حال پیشرفت هستند که همکاران باید با تسلط بر مصوبات، بخشنامه ها و آیین نامه ها، مشتریان بانک را با خود همراه کنند.

وی افزود: حرکت به سمت طرح های تسهیلاتی متنوع مانند کالاکارت و همیاران مهر ابزاری مناسب برای مدیریت بهینه نقدینگی بانک در نوسات اقتصادی است.

وی با اشاره به اهمیت گردش شغلی میان همکاران گفت: گردش شغلی برای بهبود مهارت ها، توانایی کار کردن در نقش های مختلف و کسب تجربه های جدید اجرا می شود. گردش شغلی ابزار مؤثری است که به مستقر کردن کارکنان در جایگاه مناسب و شغلی که در آن بهترین عملکرد را دارند کمک می کند. علاوه بر اینکه گردش در مشاغل مختلف باعث افزایش دانش و تجربیات فرد می شود، از خستگی و ملامت روحی نیز می کاهد و این موضوع باعث تحرک فکری و خلاقیت و نوآوری می شود. همچنین عملکرد فرد در سِمت ها و مسئولیت های مختلف، معیار خوبی برای ارزیابی و سنجش توانایی های وی خواهد بود.

نجدی تصریح کرد: سلامتی اولویت اصلی مدیران ارشد بانک است که این مهم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شعب به دست خواهد آمد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تبدیل-بانک-مهر-ایران-به-بانک-تمام-هوشمند-و-دیجیتالی.bos