شماره: 315110 تاریخ : 1396/11/07-02:16:32

تاکید نوروززاده بر پیشگیری از حوادث در صنعت پتروشیمی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر اهمیت موضوعات HSE و پیشگیری از حوادث در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ رضا نوروز زاده معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی امروز چهارشنبه(18 بهمن ماه) در دیدار با مدیران عامل هلدینگ های صنعت پتروشیمی در خصوص لزوم ارتقاء و بهبود عملکردهای HSE اظهار کرد: نقش واحد های ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیرعامل در صنعت پتروشیمی بسیار مهم و تعیین کننده است و در این مسیر باید با همکاری و تعامل این واحد ها را ارتقا داد.

وی افزود: هلدینگ ها نقشی تاثیر گذار و مهم در توسعه HSE دارند و باید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ ها راهبرد های مورد نظر را اجرایی کنند و تجهیزات و امکانات HSE ارتقا یافته و با خرد جمعی سطح آموزش را نیز در واحد های مختلف افزایش دهیم.
رضا باغبانی سرپرست ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت HSE در مسیرتوسعه صنعت پتروشیمی اظهارکرد: برگزاری جلسه با مدیران هلدینگ ها با هدف ارتقای جایگاه HSE باید هر 3 ماه یک بار انجام شود و نتیجه اقدام های جاری بررسی شده و تصمصم گیری های لازم اتخاذ شود.
وی افزود: یکی از مواردی که بطور جدی نیاز به پیگیری دارد تجهیز پتروشیمی های فاز 2 عسلویه به امکانات لازم است و انتظار داریم که تصمیم گیری های انجام شده هر چه زودتر اجرایی شود.
باغبانی به همکاری مطلوب هلدینگ خلیج فارس و نیز نفت و گازپارسیان اشاره کرد وگفت: ازسایر هلدینگ ها انتظار داریم تا سطح همکاری های خود را HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزایش دهند.
سرپرست ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای توسعه واحد های HSE عسلویه و ماهشهر به عنوان دو قطب صنعت را مشخص کرده ایم و امید است که بزودی شاهد تامین کامل آنها با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی باشیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/تاکید-نوروززاده-بر-پیشگیری-از-حوادث-در-صنعت-پتروشیمی.bos